Svie i magen

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Avogtil får jeg en sånn svie forran på magen,under navlen. Veldig ubehagelig og avogtil veldig vondt. Skjønner ikke hva det kan være?! Noen som har det samme?
 
Jeg har det samme! Ingen strekkmerker de andre graviditetene så tror ikke det er det. Husker jeg hadde det en annen periode også. Da var jeg ikke gravid.
Skikkelig ubehagelig det der. Desverre ingen forklaring på hva det kommer av
 
Jeg har det samme! Ingen strekkmerker de andre graviditetene så tror ikke det er det. Husker jeg hadde det en annen periode også. Da var jeg ikke gravid.
Skikkelig ubehagelig det der. Desverre ingen forklaring på hva det kommer av
Åå godt å vite at andre har sånn også.. har ikke kjent det før utenom graviditet, så veldig merkelig. Håper det ikke er av betydning :)
 
Ja! Merket det ett par ganger jeg også:eek: rett ved navelen! Skjønner ikke hva det er?
 
Husker jeg hadde det sist graviditet... aner ikke hva det var.
 
Føler også sånn spesielt hvis jeg går tur. Føler som «sting i sida følelse» nesten bare rundt navlen. Ikke noe godt
 
Jeg har også merkelige vondter i magen oppe men nærmere sideflesket og i høyde med navlen. Men syns det minner mer om ribbeinsbrist enn noe gravid relatert. Konstant vondt ømt, blir mer intenst ved hoste, nys, latter og bevegelse. Vært kraftig forkjøla siden slutten av oktober mer eller mindre. Og mann og søster klager på samme vondter etter tidenes hostekuler.
 
Back
Topp