Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har skjønt det sånn jeg også at det er normalt å bli varmere og svette fortere, men slik jeg er nå vet jeg ikke om går innen for normalen. Er 10 dager siden kontroll hos legen og da var alt bra, men hadde +1 på protein.Tror nok det er nokså vanlig i tredje trimester, men hvis det er lenge siden forrige kontroll er det kanskje lurt å sjekke både blodtrykk og blodsukker for å være sikker på at alt er ok? Svetter mer jeg også, men ikke uten å gjøre noe. Skal derimot lite aktivitet til før jeg blir kjemoevarm...
Nei, det hørtes jo ekstremt ut det du beskriver. Sikkert veldig viktig å få i deg mye væske i forbindelse med at du svetter så mye. Og kanskje litt økt salt siden du mister mye væske? Jeg har vært sånn heeelt vilt varm og svett ETTER begge fødslene mine, men før fødsel har jeg ikke vært så ille som du beskriver her.Har skjønt det sånn jeg også at det er normalt å bli varmere og svette fortere, men slik jeg er nå vet jeg ikke om går innen for normalen. Er 10 dager siden kontroll hos legen og da var alt bra, men hadde +1 på protein.