Svetting

Lillfisen

Glad i forumet
Når kommer nattsvettinga egentlig? Har liksom regna med å våkne med våte sengeklær hver morgen, men ikke noe annet enn melkeflekker gitt. Frøkna er ei uke.

Husker bare ikke hvordan dette var forrige gang:)

fra mobilen
 
Jeg fryser når jeg legger meg og våkner opp kjempesvett :p visste ikke det var vanlig ;) føler det er blitt litt bedre nå. Sover med bh for da har jeg ikke problemer med lekkasje ;)
 
Min er også en uke i dag, og jeg venter også på svetten. Husker ikke når det kom sist, eller hvor lenge det varte, bare at jeg i en periode sov med ulltøy for å slippe å bli så våt og kald..


♡ appen ♡
 
svettet de 2 første nettene etter fødsel men etter det så var ting tilbake til normalen
 
Noen som vet hvorfor vi svetter? Og noen som er plaget med svette på/rundt brystene når de sover, det er nemlig jeg.. Helt gjennomvåt..


Villemo
 
Noen som vet hvorfor vi svetter? Og noen som er plaget med svette på/rundt brystene når de sover, det er nemlig jeg.. Helt gjennomvåt..


Villemo
Mener å ha lest at det er for å kvitte oss med overflødig vann i kroppen - kombinert med at kroppens evne til temperaturregulering er i ulage en stund..


fra mobilen
 
Ventetiden er over, våknet i en dam av svette i dag:mad:

♡ appen ♡
 
Mener å ha lest at det er for å kvitte oss med overflødig vann i kroppen - kombinert med at kroppens evne til temperaturregulering er i ulage en stund..


fra mobilen
Tror dette stemmer pluss hormoner som herjer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg også trodde at det kom nesten med en gang men nå er jo nøtten snart tre uker og det har bare vært bittelitt småsvetting foreløpig. Håpet kanskje å unngå det denne gangen men det kommer vel snart da...
 
Når man ammer er man hormonelt som i overgangsalderen, fikk beskjed om det fra legen på sykehuset i dag.
 
Jeg fryser når jeg legger meg og svetter etter noen timer. Jeg har gjort det siden fødsel, men trodde det var tisselakenet som hadde skylden. (Jeg lekker så mye melk at jeg vil beskytte madrassen... Håndkle og ammeinnlegg holder ikke...) Men da vet jeg hvorfor!:)
 
Jeg fryser når jeg legger meg og svetter etter noen timer. Jeg har gjort det siden fødsel, men trodde det var tisselakenet som hadde skylden. (Jeg lekker så mye melk at jeg vil beskytte madrassen... Håndkle og ammeinnlegg holder ikke...) Men da vet jeg hvorfor!:)

Tisselakenet har nok litt av skylden, jeg hadde også det i en periode men måtte til slutt gi opp da det ble så tett og klamt i senga. Føler meg mye mindre svett og jævlig etter at jeg fjernet det.
 
Nå er frøkna 16 dager og det har ikke blitt noe særlig svetting her enda altså. Et par netter jeg har vært litt svett og kald når jeg har nattamma bare. Mye bedre enn sist! Håper jeg slipper noe verre. Var ikke så kult å bytte sengeklær hver dag liksom :)
 
Nå er frøkna 16 dager og det har ikke blitt noe særlig svetting her enda altså. Et par netter jeg har vært litt svett og kald når jeg har nattamma bare. Mye bedre enn sist! Håper jeg slipper noe verre. Var ikke så kult å bytte sengeklær hver dag liksom :)
Du er heldig:) nå har jeg sovet med ulltøy og svettet i en uke, begynner å bli ganske lei. Kan ikke huske det varte så lenge sist:confused:

♡ appen ♡
 
Du er heldig:) nå har jeg sovet med ulltøy og svettet i en uke, begynner å bli ganske lei. Kan ikke huske det varte så lenge sist:confused:

♡ appen ♡
Håper det gir seg snart! Husker ikke verken når det kom eller forsvant med forrige, bare at det var fryktelig irriterende!

fra mobilen
 
Back
Topp