Svetting

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Jeg har siden fødselen våknet badende i svette noen minutter før Odin vil ha mat... Det skjer på dagen også, men da klarer jeg å regulere varmen litt bedre... Er det bare jeg som har det sånn eller er dette helt naturlig?

Det gjør jeg og,er helt vanlig fikk jeg beskjed om med noe av de andre,iallefall så lenge jeg amma,kroppen vår og skal kvitte seg med mye etter svangerskap,fødsel og amming...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det gjør jeg og,er helt vanlig fikk jeg beskjed om med noe av de andre,iallefall så lenge jeg amma,kroppen vår og skal kvitte seg med mye etter svangerskap,fødsel og amming...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk for svaret :-) holder på å bli gal :-P sitter med Odin på morgenen og skjelver fordi jeg blir så kald... Roer seg vel snart :-)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Godt å høre at det ikke bare er meg! Selv om det ikke er noe hyggelig at det er sånn :-P

Her også! Vært sånn siden hun kom ut og jeg innbiller meg om at det er alt vannet jeg hadde i kroppen som finner veien ut (hadde ekstreme mengder vann i kroppen på slutten!!), samt at det er mange prosesser som skjer i kroppen nå når ting skal tilbake til normalen..
Men plagsomt det er det!!

Her svetter jeg til tider mye om natten. Særlg ille var det de første en til to ukene etter fødselen. Måtte ha håndkle over og under meg som jeg kunne skifte ut i løpet av natten.

Her også! Vært sånn siden hun kom ut og jeg innbiller meg om at det er alt vannet jeg hadde i kroppen som finner veien ut (hadde ekstreme mengder vann i kroppen på slutten!!), samt at det er mange prosesser som skjer i kroppen nå når ting skal tilbake til normalen..
Men plagsomt det er det!!

De sa på sykehuset at det kom til å bli mye svetting pga. Vannet, men trodde ikke det skulle være til denne graden :-P er deilig å kjenne vannet forsvinne da :-) har måttet stramme til joggeskoene mine igjen :-D *små gleder*

Her svetter jeg til tider mye om natten. Særlg ille var det de første en til to ukene etter fødselen. Måtte ha håndkle over og under meg som jeg kunne skifte ut i løpet av natten.

Såpass! Må sikkert begynne med det jeg også :-P

Back
Topp