Slappfisk med to små
Glad i forumet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnneEmilie
knusktørt [;)] fåes på apoteket!
ORIGINAL: Tante Sofie
Jeg vet hvordan du har det, svetter mye selv. Skal lite til før jeg blir svett. Tenker på svetten når jeg handler klær, ser på fargen og stoffet og ser hvilke som skjuler svetten best. Så grå gensere bl.a. fins ikke i skapet mitt....
Det som hjelper meg er Aluminiumklorid, kjøpt på apotek. Den hindrer svetten i armhulene.
Har du prøvd det? Lover deg at det funker[:)]
ORIGINAL: MaritParit
Vet om ei som har operert bort svettekjertler. Hun har fått et nytt liv :)
Men; det jeg lurer på: Er det egentlig svettekjertlene som er årsaken? Eller er det opphopning av avfallsstoffer i kroppen generelt? I så fall, så vil jo problemet barer vise seg et annet sted når svettekjertlene er borte..
ORIGINAL: MimmiMamma
Men; det jeg lurer på: Er det egentlig svettekjertlene som er årsaken? Eller er det opphopning av avfallsstoffer i kroppen generelt? I så fall, så vil jo problemet barer vise seg et annet sted når svettekjertlene er borte..
Var det legen sa til meg. At ved å operer bort svettekjertlene ville problemet kanskje flytte seg til en annen plass på kroppen.
Og det vil jeg ikke!
Så håper på at botox hjelper. Er i allefall verdt et forsøk!
men kommer til å bli kjempeskuffet om det ikke virker.
Har jo igrunn ikke råd til det, men tror ikke man kan få det dekket??
Synst man burde det, for det går jo på psyken. Jeg gruer meg ofte til å gå på jobb pga det, og løfter/bruker kroppen feil (unngår å lette armene for mye, prøver å ha de mest mulig inn til kroppen) så jeg har fått problemer med ryggen.
Og jeg unngår ofte å bli med på ting fordi jeg ikke finner noe å ha på meg. Om sommeren er jeg iallefall usosial, for jeg kan jo ikke gå med tynne t shorter.
ORIGINAL: skravla
Var det legen sa til meg. At ved å operer bort svettekjertlene ville problemet kanskje flytte seg til en annen plass på kroppen.
Og det vil jeg ikke!
Synst man burde det, for det går jo på psyken. Jeg gruer meg ofte til å gå på jobb pga det, og løfter/bruker kroppen feil (unngår å lette armene for mye, prøver å ha de mest mulig inn til kroppen) så jeg har fått problemer med ryggen.
Og jeg unngår ofte å bli med på ting fordi jeg ikke finner noe å ha på meg. Om sommeren er jeg iallefall usosial, for jeg kan jo ikke gå med tynne t shorter.
jeg hadde absolutt prøvd aluminiumsklorid først. det selges reseptfritt på apoteket, og fungerer kjempebra! jeg bruker det 1-2 ganger pr mnd, og svetter aldri!
ORIGINAL: skravla
Og det vil jeg ikke!
jeg hadde absolutt prøvd aluminiumsklorid først. det selges reseptfritt på apoteket, og fungerer kjempebra! jeg bruker det 1-2 ganger pr mnd, og svetter aldri!
Jeg har prøvd det, og ALDRI igjen. Det svidde noe så sinnsykt!!! Jeg fikk åpne sår og blemmer under armene, kunne ikke legge armene inn til kroppen på 2 dager. Svettet ikke noe de to dagene, men med en gang sårene kom seg kom svettingen tilbake.
Dum som jeg var prøvde jeg det igjen noen år etterpå. Men det skjedde akkurat det samme.
Funker sikkert for noen, men for meg gav den bare 2 dager med kjempevondt!!
ORIGINAL: GoOdieS
LYKKE LYKKE TIL MED OPERASJON. Har ikke lest gjennom alle trådene, men har du prøvd aliminiumsklorid (spritdeodorant som roll-on)? Den hjalp meg VELDIG mye altså... SÅG NÅ AT DET STOD NEDERST HOS DEG111 beklager... men det hjalp meg veldig som sagt... hadde det ikke på så lenge om gangen eller så mye at det svidde så... ta det i litt flere omganger...