Svetteutslett

En tråd i '2007' startet av *Christy*, 9 Aug 2007.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *Christy* Elsker forumet

Leon har fått endel svetteutslett i ansiktet...
    Går utifra at dette er normalt, men lurer på om det er noe man kan smøre på for å få det til å gå bort?

2. SiBeL Gift med forumet

svetteutslett[8|][8|][8|]høøøøø...

3. Mrs Smith Elsker forumet

Det går bort av seg selv ja[:D]. hu mi får også det, men går bort, hun er en varm baby, så jeg kler henne ikke for varmt. da går det greit.

4. Mamsen til 3.. Forumet er livet

hørte i dag at det er veldig normalt at de fr når de er rundt 4 uker.....
    ORIGINAL: *Christy*

Leon har fått endel svetteutslett i ansiktet...
    Går utifra at dette er normalt, men lurer på om det er noe man kan smøre på for å få det til å gå bort?

5. BlåBobler Forumet er livet

Niklas begynte å få sånne i går, og har mye mer i dag... Er det ikke det de kaller "rever" da?

Jeg mener å ha hørt at det kommer pga at babyene har mye av morens hormoner i seg, som kommer ut i form av kviser? [8|]

6. Mamsen til 3.. Forumet er livet

det var det jeg også hørte i dag!
    ORIGINAL: BlåBobler

Niklas begynte å få sånne i går, og har mye mer i dag... Er det ikke det de kaller "rever" da?

Jeg mener å ha hørt at det kommer pga at babyene har mye av morens hormoner i seg, som kommer ut i form av kviser? [8|]

7. blingz Betatt av forumet

Snuppa mi har hadd svetteutslett i nakken, hadde på litt talkum, d hjalp![:D]

8. BlåBobler Forumet er livet

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: BlåBobler

svetteutslett er ikke det samme...

Hvordan ser svetteutslettet ut da? Disse "revene" er som små kviser. Hvit prikk i midten og ganske røde og irriterte rundt....

9. SuperSussi Gift med forumet

Lillegutt har også svetteutslett i nakken. Det går bort når jeg bader han i oljevann.

Del denne siden