Svetter

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Jeg klarer ikke å huske tilbake på forrige barselperiode.

Er det vanlig å svette ekstra mye i tiden etter fødsel?

Jeg blir helt gjennomsvett i løpet av natta. Akkurat som om jeg skulle vært syk med høy feber.
På dagen er jeg som normalt - en frysepinn

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg svetta masse de første dagene på nattan jeg og! Men nå er det 5 dager siden fødse, og bare fryser!!

Jeg har også begynt å svette på natta de siste dagene. Har ikke født enda jeg da :S Helt våt på kroppen, selv om vi har skrudd ned temperaturen på soverommet og har åpnet vinduet. Har kun hatt det slik før hvis jeg har hatt feber. Var på kontroll i går, og jordmor reagerte ikke noe på det, så regner med at det ikke er noe farlig. Håper det går over snart!

Jeg svetta som en gris de første dagene(nettene blir vel mer riktig å si) etter fødsel sist, å fikk høre at det var helt normalt:).. Da var det midt på sommeren også da, men pleier ikke svette slik:p..
Så blir ikke overrasket om det samme skjer denne gangen, har alt begynt å bli unormalt varm og svett om nettene nå også (å ungen er fortsatt inni magen:o ), enda vi har vindu åpent, og ingen varme på soverommet for tiden..

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Har også svettet mer etter fødsel. Har hørt at det er sånn man kvitter seg med vannet i kroppen? Og med mye tissing..;)

Jeg svetter også mye, og gjorde det sist også.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Svetter som en gris!!!!
Fikk feber under fødselen og hadde det i 3-4 dager (med frostbyger, hetetokter og febervondt).

Tempen min er nå en grad høyere enn vanlig, og jeg svetter når jeg ammer, og våkner opp om nettene gjennomvåt..!:P
Litt frostig om dagen jeg også. Regnet med det er enn kroppslig reaksjon/justerings-sak etter fødselen :P

Svetting er vanlig ja, hadde det her og ;)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

her skiftes det sengetøy oftere en sokker ;) svetter og svetter og svetter :) er helt normalt :) mye som skal ut av kroppen :)

Har også svettet mer etter fødsel. Har hørt at det er sånn man kvitter seg med vannet i kroppen? Og med mye tissing..;)

Ja kanskje det er vannet i kroppen!

Denne gangen gikk jeg ikke ned like mye som tidligere og har hatt litt vann i kroppen...så det er kanskje det vannet som kroppen kvitter seg med på natta...

Godt å høre at det er mange andre som svetter ;) Da er det nok normalt ja :D

Merker jeg svetter mer nå, etter jeg begynte å amme ihvertfall!

Jeg svetter også mer, føler jeg stinker skikkelig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg også svetter mye på natta. Må sove oppå en håndduk og skifte ofte både den og sengetøy... regner med kroppen kvitter seg med litt av hvert, for jeg har ihvertfall fått bort MYE vann fra gravidkroppen. Fødte for to uker siden.

Jeg også svetter mye på natta. Må sove oppå en håndduk og skifte ofte både den og sengetøy... regner med kroppen kvitter seg med litt av hvert, for jeg har ihvertfall fått bort MYE vann fra gravidkroppen. Fødte for to uker siden.

Håndkle ja.. Ingen dum ide. Her skifter jeg sengetøy annenhver dag nå. Må også skifte ammeinnlegg i løpet av natta. Ikke bare melk som suges opp nei ;)

Svette er helt "etter" boka. Er en del ekstra væske som skal ut etter å ha blitt lagret i svangerskapet.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg svetter så jeg våkner opp gjennomvåt om morgenen. Om dagen er jeg helt som vanlig heldigvis. Fødte for 16 dager siden.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her svettes det natt og dagog det lukter skikkelig ille!!Gleder meg til svettingen og melkesprengen har gitt seg!

Her våkner jeg på morgenkvisten og er gjennomvåt! Og i natt hadde vi vinduet oppe og jeg skalv så kald jeg var av svetten, både kjæresten og lillegutt hadde det helt fint :p
Om dagen er jeg normal :)

Back
Topp