Svette

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg fullammer og svetter mye mer enn vanlig! Lukter også fortere svette, noe som ikke har vært et problem før.. Har det noe med hormoner å gjøre? Andre som må dusje hver dag pga dette?
 
Jepp..! Svetta noe grasalt de første ukene etter fødselen, men merka heldigvis lite til svettelukt. Spesielt nettene var ekstreme :( Alt var vått av svette.. Men etter at jeg slutta å amme har det blitt gradvis bedre.. Svetter fortsatt mer enn normalt, men ikke sånn at det er noe problem lenger. Slutta å amme for ca. 7 uker siden. Har hørt at den svettinga kommer av hormonene ja.. :confused:
 
Japp, svett svett svett :-P om natta værst her også, men kan bli glovarm og svett på dagtid helt uten grunn. Ikke såå ille lengre nå (mini er 11 uker), første måneden var extrem ;-)
 
Jepp! Føler alltid at jeg svetter om dagen. Ikke særlig sexy...
 
Samme her! Jeg var også veldig varm under hele graviditeten.. Jeg som alltid har vært en sånn som fryser hele tiden, er nå konstant varm! Men det er nok bare hormonelt heldigvis, så det vil nok bli bedre når vi slutter å amme:)
 
Samme her, spesielt etter amming..
Den første uken etter vi kom hjem fra sykehuset måtte jeg opp å skifte tøy og pute.. Heldigvis gikk det over..
Gleder meg ikke til overgangsalderen.. ;-)
 
Samme her! Jeg var også veldig varm under hele graviditeten.. Jeg som alltid har vært en sånn som fryser hele tiden, er nå konstant varm! Men det er nok bare hormonelt heldigvis, så det vil nok bli bedre når vi slutter å amme:)
Samme her bare at jeg ikke ammer. Lurer veldig på når dette går over for junior er 9 uker og jeg har ikke ammet i det heletatt:eek:
 
Back
Topp