Svett - blir du det?

Svetter... mye. Trenger ikke være så varmt ute heller; holder med at jeg skal jogge ned til toget for å rekke det - og det føles ut som jeg renner bort..

Men hvis jeg er ute tidlig på varme dager klarer jeg meg ofte bedre
 
Jeg kan springe på 3dmølla i en halvtime å bare bli litt våt mellom nesen og overlippa.. helt rart.. men i begge svangerkapene fikk jeg virkelig smake på hvordan enkelte andre har det. :wtf:
 
Jeg svetter som en gris, har hvert svett, klam og seig hele sommeren. Gruer meg til jobb i morra for der er det ennå varmere og sinnssykt innestengt, så da er jeg vel gjennombløt innen kort tid....
 
Jeg er vanligvis typen som ikke svetter så veldig mye, men i den varmen her svetter jeh endel, og blir veldig klam.
 
Har overaktive svettekjertler under armene, overleppen og nesa. Vanligvis har jeg botox som tar seg av armhulene og lengter etter å få ny dose.

Har aldri kunnet ha på meg t-skjorter og ullklær blir ødelagte fort av svetten. Heldigvis lukter det ikke mye men det er fryktelig hemmende med store svetteringer etter 10 min.

Heldigvis har mye av sommeren vært på hytteturer med familie som kjenner problemet mitt men helt ekstremt i denne varmen.
 
Blir sjeldent svett heldigvis, da må det være veeldig varmt og jeg må bevege meg mye.
 
Skal mye til før jeg svetter ja. Har aldri svettelukt heller, mannen har til vane for å sjekke i blant fordi han syns det er merkelig
 
Svetter så å si aldri på kroppen, men med engang jeg blir litt varm så tar overleppa helt av å svetter som bare det -.- har hadd det slik siden barndommen
 
Blir kjempesvett! Blir helt rosa når jeg trener:hilarious: Når det er varmt svetter jeg på nesen, og etterhvert overalt...:rolleyes:
 
Back
Topp