Sverre Magnus

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Den nye prinsen's navn..

Noen sterke meninger?

Liker begge navnene veldig godt, jeg.. men synes de var uvandt å sette sammen, liksom..

Det klinger litt rart i øra ja, men blir vel bedre!!!

[:)] fine navn, men noe uvanlig sammensetting!
Spørs om de kommer til å bruke begge navnene til vanlig da!

Er mest glad for at jeg slipper å kalle mine barn sånne navn...

stakkars unge sier bare jeg[:D]

en litt merkelig sammensettning,men ut i fra det så er det greie navn...
er liksom litt typisk konglig klang i det...

klem[:)]

syns det var gøy at det ble noe annet enn olav og håkon, men syns nok sammensetningen er litt rar.hadde vært finere med bare magnus eller sverre..hvorfor MÅ det være dobbelt navn??? men kongelige navn er det jo!!!

jeg hadde vel egentlig håpa på Olav Alexander,synes det er fint,men både sverre og magnus er greie navn,bare litt uvann sammensetning synes jeg...men det går seg vel til[:)]

Jeg syns de valgte navn som passet inn i kongefamilien jeg da[:)] Samme for meg hva guttungen heter egentlig, det har en betydning for familien og det er viktigst[;)]

Greie navn, men det var bedre med Sverre Magnus enn Magnus Sverre. For hver gang jeg tenker eller sier det navnet så høres det bedre ut for hver gang.

Jeg synes egentlig det er et litt tungt navn.. jeg liker bedre Magnus enn Sverre..
Men det viktigste er jo at de er fornøyd selv[:)]

MAn venner seg vel til det. Men jeg syns Olav hadde passet også jeg da.

Prins Sverre... [8|]
Hmmmm.... [8|]
Hvor har jeg hørt det før? [8|]
HOTEL CÆSAR!!!

liker egentlig ingen av navna![&:]men nå er det jo di kongelige det er snakk om.

blir litt anderledes da syns jeg...siden di blir oppkaldt etter andre kongelige![:)]

off var det første jeg sa, liker ingen av navna, å sammensetningen var ikkje helt igjennomtenkt,, men men min onge hadde iallefall ikke fått det navnet

Synes magnus sverre hadde hørt bedre ut egentlig.. Er uansett et litt tungvint navn.

De kommer nok til å til å bruke bare sverre, tror dere ikke det? Så bra at alle ekspertene på navn og kongelige fikk seg en i trynet da det ikke ble Olav, hahaha[:D][:D][:D] Sverre Magnus passer flott til lilleprinsen!!

sverre og magnus er greie navn,litt rare sammen kansje?[8D]
menmen,smaken er som baken,den er delt!![8D]

Jeg synes faktisk at Sverre Magnus klinger helt fint jeg!
Har sikkert noe å gjøre med hva man er vant til!

Back
Topp