Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
syns det var gøy at det ble noe annet enn olav og håkon, men syns nok sammensetningen er litt rar.hadde vært finere med bare magnus eller sverre..hvorfor MÅ det være dobbelt navn??? men kongelige navn er det jo!!!
jeg hadde vel egentlig håpa på Olav Alexander,synes det er fint,men både sverre og magnus er greie navn,bare litt uvann sammensetning synes jeg...men det går seg vel til[:)]
Jeg syns de valgte navn som passet inn i kongefamilien jeg da[:)] Samme for meg hva guttungen heter egentlig, det har en betydning for familien og det er viktigst[;)]
off var det første jeg sa, liker ingen av navna, å sammensetningen var ikkje helt igjennomtenkt,, men men min onge hadde iallefall ikke fått det navnet
De kommer nok til å til å bruke bare sverre, tror dere ikke det? Så bra at alle ekspertene på navn og kongelige fikk seg en i trynet da det ikke ble Olav, hahaha[:D][:D][:D] Sverre Magnus passer flott til lilleprinsen!!