Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke priser, men Daftø i Strømstad er superfintJeg skal da på en liten ferietur til sverige neste mnd.
Har bestilt hytter alle stedene vi skal utenom rett ved svinesund. Er det noen som vet om billige hytter/motell eller hotell? Vi er 4 voksne og 1 barn som drar sammen![]()
Samboeren min klarer aldri å kjøre til Sverige uten å nevne Daftø. Han har så mange gode minner fra barndommens sin derVet ikke priser, men Daftø i Strømstad er superfint![]()
Vet ikke priser, men Daftø i Strømstad er superfint![]()
Har aldri sovet der selv, men bodde rett i nærheten for inntil noen uker siden.Samboeren min klarer aldri å kjøre til Sverige uten å nevne Daftø. Han har så mange gode minner fra barndommens sin dervi stoppet også innom en gang for å titte litt og gå inn i parken der, syns det var veldig fint!
![]()
Jeg husker godt de sommerene vi var på daftø. Det var hvertfall helt supert der den gangen og jeg kunne godt tenkt meg en tur dit med ungene en sommer selv![]()
Ja og tydeligvis voksne mennHar aldri sovet der selv, men bodde rett i nærheten for inntil noen uker siden.
Det så helt fantastisk ut der. Drømmen for barn hehe..