Sverigetur til sommeren

mamma_91

Betatt av forumet
Jeg skal da på en liten ferietur til sverige til sommeren.
Har bestilt hytter alle stedene vi skal utenom rett ved svinesund. Er det noen som vet om billige hytter/motell eller hotell? Vi er 4 voksne og 1 barn som drar sammen :)

Last edited:
Jeg skal da på en liten ferietur til sverige neste mnd.
Har bestilt hytter alle stedene vi skal utenom rett ved svinesund. Er det noen som vet om billige hytter/motell eller hotell? Vi er 4 voksne og 1 barn som drar sammen :)
Vet ikke priser, men Daftø i Strømstad er superfint :-)

Vet ikke priser, men Daftø i Strømstad er superfint :-)
Samboeren min klarer aldri å kjøre til Sverige uten å nevne Daftø. Han har så mange gode minner fra barndommens sin der :) vi stoppet også innom en gang for å titte litt og gå inn i parken der, syns det var veldig fint! :)

Samboeren min klarer aldri å kjøre til Sverige uten å nevne Daftø. Han har så mange gode minner fra barndommens sin der :) vi stoppet også innom en gang for å titte litt og gå inn i parken der, syns det var veldig fint! :)
Har aldri sovet der selv, men bodde rett i nærheten for inntil noen uker siden.
Det så helt fantastisk ut der. Drømmen for barn hehe..

Jeg husker godt de sommerene vi var på daftø. Det var hvertfall helt supert der den gangen og jeg kunne godt tenkt meg en tur dit med ungene en sommer selv :)

Kjenner flere som har vært på Daftø og skryter veldig av det stedet.

Du har seläter, strömstad campinG og dynekilen. Var dem jeg kom på i farten:) Daftö er veldig dyrt, men er et kjempe fint lekeland der som er åpent for alle, så går jo ann og dra dit selv om man ikke har hytte der:)

Flytta denne til vårt nye underforum: På reise med barn! :-)

Back
Topp