Sverige

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Vi skal muligens en tur til Sverige i helgen, hørt at de har mye større utvalg i barnemat der. Noen som har tips til lure ting å kjøpe? :)
 
mais-hirsepops var det jeg kom på :p
 
Småfolk(semper) grøtene er uten palmeolje vertfall :) Det er det i både Hipp og Nestle sine grøter.
Her slår vi et slag for den svenske vellinga også da. Det er en blanding av mme og grøt, flytende grøt på en måte. Veldig fin å gi på kvelden før leggetid f. eks, eller om morgenen. Metter litt mer enn bare mm/mme. Også veldig fint når de små blir syke/får feber og det er vanskelig å få i de mat. Da får man i de både mat og drikke på en gang
 
Så koselig, elsker virkelig den byen. :) vi pleier å handle mat på større supermarked på utsiden av gøteborg, der pleier de somregel å ha litt bedre utvalg enn de små lokale matbutikkene. Nå vet jo ikke jeg hva dere skal eller hvor men ;-) Anyway.. Vi handler bare babymat i sverige pga prisen, i de lokale matbutikkene mine i Norge er det veldig lite utvalg og ekstremt dyrt. Er veldig fornøyd med semper både middag og grøt. Og sønnen elsker ellas kitchen, mye større utvalg. Semper middagsglass har en mer fast konsistens og større klumper enn andre type middagsglass. Det syns ihvertfall jeg. Husker vi drøyde semper når dattera vår begynte med 8mndrs middagsglass, siden ho slet veldig med klumper. Var brått hele makaronibiter og kjøttboller i glassa ;-) nysgjerrig på hva de har av semper, så sjekk ut www.semperbarnmat.se. Nå driver jeg brått reklame her. Haha :) God tur og kos dere masse, happy shopping :)
 
Back
Topp