Sverige

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Skal på Sverige-tur i morgen!
Er det noe som lønner seg og kjøpe/se etter der? :)
Tenker på i forhold til graviditeten, sunn mat og kanskje senere (litt tidlig med vogn-shopping) :p

Heldiggris!!! Jeg vil og til Sverige å handle. Og jeg ha noe annet enn onico tobakksfri snus!!!

Skal dere til Nordby?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Heldiggris!!! Jeg vil og til Sverige å handle. Og jeg ha noe annet enn onico tobakksfri snus!!!

Skal dere til Nordby?

<3 Gutt 04.02.12 <3
Hehe :p
Ja tror det blir både Nordby og Strømstad! :)

Heldiggriser altså!!;)

Vi kjøpte vår Emmaljunga i Sverige. Sparte rundt 2000kr på den, prisen var den samme som i Norge, men sparte på kronekursen.

Vi kjøpte og en del klær og tilbehør i Sverige som jeg tror vi sparte penger på;)

Det sagt så var vi i Gøteborg for å handle;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg kjøpte også vogn i Svergie, sparte en del på det. I tillegg hadde de vognposen jeg ville ha på kampanje så da sparte jeg enda mer. Det er både litt godt og litt trist at det ikke er stort som må handles denne gangen for selv om det koster en del penger er det jo veldig morro også :)

Tenker dere det er greit og kjøpe ting nå? Syntes det er så tidlig :oops:
Kan jo kikke på vogn selvfølgelig, men tror ikke jeg tør og bestille eller noe enda :P

Tenker dere det er greit og kjøpe ting nå? Syntes det er så tidlig :oops:
Kan jo kikke på vogn selvfølgelig, men tror ikke jeg tør og bestille eller noe enda :P

Jeg ville personlig ikke kjøpt noe så stort så tidlig, men det må du nesten føle på selv. Bor du ikke så langt unna Sverige kan du jo alltids dra tilbake igjen innen de neste 8mnd;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg ville personlig ikke kjøpt noe så stort så tidlig, men det må du nesten føle på selv. Bor du ikke så langt unna Sverige kan du jo alltids dra tilbake igjen innen de neste 8mnd;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
Da er vi enige :P
Evt. så kan jeg kikke på ting.
Er det noe mat der som kan friste da tro? :) Eller kanskje noen snertene mamma-klær :P

Da er vi enige :P
Evt. så kan jeg kikke på ting.
Er det noe mat der som kan friste da tro? :) Eller kanskje noen snertene mamma-klær :P

Åhhh de har masse god mat. På maximat på Nordby pleier vi fast å kjøpe fra tapas disken: basamico og chili marinert parmesam og pesto cherry tomater. Den laktosefrie vaniljesausen er den beste sausen ever, smaker nesten vaniljeis. Også pleier vi å kjøpe halloumi, ricotta og mozarella. Og spekemat, noe som kanskje ikke er aktuelt for deg;)

De har også noen gode sauser slik som chili bearnaise, kantarell saus.

Ellers kjøper vi grillmat og annet vi har lyst på;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Jeg skal til Sverige i morgen:) noe som er billigere til baby der? Vogn skal jeg kjøpe der senere:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal til Sverige i morgen:) noe som er billigere til baby der? Vogn skal jeg kjøpe der senere:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Var gøy og kikke på "kattys babyshop" ihvertfall, masse fint og ønske seg :)

ÅÅÅ - hvorfor ikke?? Søren og, da!!
Pga noen urter de bruker tror jeg det var. Leste på et annet forum ei som hadde sendt mail til pukka, og fått svar om at de ikke anbefalte det :/

Pga noen urter de bruker tror jeg det var. Leste på et annet forum ei som hadde sendt mail til pukka, og fått svar om at de ikke anbefalte det :/
:smiley-angry017 Jeg som gledet meg så over pukka-teen min, så som jeg må kutte kaffen..

Jeg googlet litt, og fant bl.a. dette i en forumtråd et sted:
"Jeg er selv PUKKA forhandler og jeg har spurt leverandøren og svarer jeg fikk var at de anbefalte ikke PUKKA te til gravide, men det er for å være HELT på den sikre siden. Tenker at kopp i ny og ned sikkert ikke gjør noe, men å bytte ut kaffekoppen med flere kopper pukka daglig ville jeg ikke gjordt. Ren frukt te er vel det beste:)"

Jaja, ikke verdens undergang, det finnes heldigvis koffeinfri kaffe!! :D

Back
Topp