Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHeldiggris!!! Jeg vil og til Sverige å handle. Og jeg ha noe annet enn onico tobakksfri snus!!!
Skal dere til Nordby?
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Tenker dere det er greit og kjøpe ting nå? Syntes det er så tidlig
Kan jo kikke på vogn selvfølgelig, men tror ikke jeg tør og bestille eller noe enda
Da er vi enigeJeg ville personlig ikke kjøpt noe så stort så tidlig, men det må du nesten føle på selv. Bor du ikke så langt unna Sverige kan du jo alltids dra tilbake igjen innen de neste 8mnd
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Da er vi enige
Evt. så kan jeg kikke på ting.
Er det noe mat der som kan friste da tro? Eller kanskje noen snertene mamma-klær
Dit kan du bare ringe å bestilleJeg kjøpte vogn på Kattis babyshop sist! Sparte 4000,- på emmaljunga vognen
Obs! Pukka te anbefales IKKE til gravide!Pukka te! Ingefærteen er kjempegod, og så har de jo masse andre gode teer. 35 SEK, mot 53NOK her hjemme.
Var gøy og kikke på "kattys babyshop" ihvertfall, masse fint og ønske segJeg skal til Sverige i morgen noe som er billigere til baby der? Vogn skal jeg kjøpe der senere
Sent from my iPhone using BV Forum
ÅÅÅ - hvorfor ikke?? Søren og, da!!Obs! Pukka te anbefales IKKE til gravide!
Pga noen urter de bruker tror jeg det var. Leste på et annet forum ei som hadde sendt mail til pukka, og fått svar om at de ikke anbefalte det :/ÅÅÅ - hvorfor ikke?? Søren og, da!!
Jeg som gledet meg så over pukka-teen min, så som jeg må kutte kaffen..Pga noen urter de bruker tror jeg det var. Leste på et annet forum ei som hadde sendt mail til pukka, og fått svar om at de ikke anbefalte det :/
Hvor ligger den?Var gøy og kikke på "kattys babyshop" ihvertfall, masse fint og ønske seg
Hvorfor ikke? Er nesten bare det jeg har hjemme...Obs! Pukka te anbefales IKKE til gravide!