Sverige i helga

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Skal en rask handletur over til sverige i helga. Er det noen som vet hvor en får denne gratis babypakken? Blir nok bare innom norbysenteret og der er vel barnas hus? Hva ting er billigere i sverige? Nå har vi det meste mn er klær, lammeskinn til vogn billigere? Noen som vet? :p

Jeg syns ikke det er så mye billigere der, men når du først er der er det greit med en titt ;) kan være salg også og da blir det andre boller :p

Jeg synes ikke den butikken på Nordby senteret er særlig billig. Var der nettopp. Samme som hjemme føler jeg. Men den som heter happyland synes jeg er billigere. Men er en stund siden jeg var der da. Sjekk ut hjemmesidene så kan du se. De legger ut tilbud og kampanjer og sånn.

Jeg synes ikke den butikken på Nordby senteret er særlig billig. Var der nettopp. Samme som hjemme føler jeg. Men den som heter happyland synes jeg er billigere. Men er en stund siden jeg var der da. Sjekk ut hjemmesidene så kan du se. De legger ut tilbud og kampanjer og sånn.

Ok, greit å vite :) mn hvor er barnas hus? Har hørt ei som nettopp var der... Hvor på grensa ligger happyland?

Babyproffsen.se ligger inne på senteret. Happyland ligger på gamle Svinesund inn forbi eurocash:)

Barnashus vet jeg ikke. Kanskje det er babyproffsen de mener ?

Jeg husker ikke eksagt hva babybutikken på Nordbysenteret heter.. Så ikke bli forvirret ;)

Lurt å sjekke priser her hjemme på det du vet du skal ha, så vet du om det er billig :) uansett er det gøyere å handle på tur syns jeg!

Fant newbie serien fra kappahl på salg i tøcksfors. Mulig de har det i Strømstad også?

Sent from my iPhone using BV Forum

Fant newbie serien fra kappahl på salg i tøcksfors. Mulig de har det i Strømstad også?

Hva er tøckfors?

Grense by:) ved overgangen med ørje og Rømskog. Vi har campingvogn der:)

Back
Topp