• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

sverige handling =)

Jo, og dersom du bruker Inotyol rumpesalve til barn så koster den bare 52 kr i Sverige mot 115 her hjemme..[;)]

Karamel saus fantastisk god[8D]
potetmos
knekkebrød
pitabrød
dopapir

Jag borde väl ha lite peeling på det egentligen men kommer inte på nåt sånt jättespeciellt just nu faktiskt, flyger ju alltid nu för tiden när jag ska hem så brukar inte köpa med mig så mycket..

Fast det är klart, svenska köttbullar är helt klart de bästa [;)] Kött överhuvudtaget är mycket billigare i sverige och det finns mer o välja på. Annars är barngröt mycket billigare i sverige om ni använder det, är dubbelt så mycket portioner i förpackningarna jämfört med här! Annars har nog det mesta blivit nämnt redan.

ORIGINAL: nurkis og Sander

Jo, og dersom du bruker Inotyol rumpesalve til barn så koster den bare 52 kr i Sverige mot 115 her hjemme..[;)]

Ja, det glemte jeg å skrive. Gikk tom for det dagen før vi dro dit så kjøpte jeg det der. Fikk jo sjokk av hvor billig det var![8D] At jeg ikke kjøpte to!![&:][8|]

Bacon
Masse godis
Cpriè sonne eller åssen det skrive [8D]
Handler gjerne sko og klær der også når jeg først har tatt turen !!

Karbonadedeig
Capri Sonne
Bacon
Ferdigstekte kyllingfiléer - genialt til å ha i gryteretter, eller bare ta opp en fra fryseren om kvelden, og ha i salat dagen etter [:)]

hehe da kan jeg jo si hva jeg kjøpte ;P

3 svinesteiker, en oksesteik, stor pakke m nakkekoteletter uten bein
(nesten ikke noe grillmat enda =( )
nøytral vaskemidllel - 4 for 100 kr på maxi mat på nordby

jakke til meg, shorts og t shirte og fotball og sokker til kasper, t shorte til mannen - halv pris av rea pris på sportshoppen rett utafor nordby

fullkornspasta

fluor på apoteket - 200 tabletter - 0,25 - for 60 svenske ;P

knagg på sia butikken - i love that store ;P

masse snop og drikke på godisbutikk

masse snop , vin og stooooooooor tequilla te meg ;P på ferga ;P og røyk for noen røykere ;P

kjøpte noe sånn skikkelig fiber knekkebrød og pølarbrød;P

familiegulost i skiver -NAM

stor muggost ;P

litt tøffe saft ;P kiwi saft blandt annet

- skal tilbake en tur i juni og hamstre grillmat jah =)

Neste gang du skal på Nordby er du bare nødt til å gå en tur innom New Yorker! Kjempefin klesbutikk, rett under rulle"trappa" opp til takparkeringen. Der bytter de ut klærne ganske ofte, har rimelige priser og alltid salg på noe[:)]

cherry coke! [:D]

ORIGINAL: jenny77

Neste gang du skal på Nordby er du bare nødt til å gå en tur innom New Yorker! Kjempefin klesbutikk, rett under rulle"trappa" opp til takparkeringen. Der bytter de ut klærne ganske ofte, har rimelige priser og alltid salg på noe[:)]

thx =) i will do =)

de har noen fantastiske smertestillende på apoteket. sterkere enn i norge, veldig bra mot vondt i hodet (om du har det innimellom )
markkur til dyr, selges uten resept! (om du har dyr)

vegetarmat! (for spesielt intreserte)

om du trenger en hårklipp så er det billig på svinesund! det hvor godisfabrikken og rema 1000 ligger!

gullsmeden på nordby senteret har mye billig :)

Back
Topp