Svenskehandel :)

Kjøtt, potetgull, juice t junior, shampo/balsam, såper osv. Hamstrer såper osv.

Kjøtt, yoghurt, juice er vel stort sett det vi MÅ ha, og samboern må ha snus. Ellers kjøper vi det vi har lyst på/finner på :)

Melk,egg,hvetemel,middagsglass til 1-åringen,saft,toalettpapir fra lambi,brus og godis :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vi er relativt ofte på svenskegrensa da vi bor 20 min unna, men det vi handler mest der er kjøtt, pålegg, mel, juice, knekkebrød, capri sonne, potetgull, polarbrød, vaskepulver, oppvaskmaskin tabletter, shampoo og balsam, såper, og jeg må ha marabou sjokolade med yoghurt og bringebær. Freia hadde den her i Norge, men den finnes ikke mer her, så da hamstrer jeg når vi er over grensa.

Vi er relativt ofte på svenskegrensa da vi bor 20 min unna, men det vi handler mest der er kjøtt, pålegg, mel, juice, knekkebrød, capri sonne, potetgull, polarbrød, vaskepulver, oppvaskmaskin tabletter, shampoo og balsam, såper, og jeg må ha marabou sjokolade med yoghurt og bringebær. Freia hadde den her i Norge, men den finnes ikke mer her, så da hamstrer jeg når vi er over grensa.

Bor ikke 20min unna, men oppvokst 20min unna;)

Roastbeef, røkt skinke, farmarbiffar, mammas kjøttbullor, capri sonne juice, brus, smågodis, glutenfrie produkter, falukorv, skinkebiff, svinefilet, krydret kebabkjøtt, sukkerfritt godis fra debrom, belgisk sukkerfri sjokolade, mørk sjokolade 80%,energidrikker, cider etc. :)

Kylling, kjøttdeig, pasta, pizza, pommes fri, ketchup, potetgull, brus, juice, yoghurt, smør, såpe, tannkrem, toalettpapir, vaskepulver, oppvaskmiddel, tøymykner, olje etc

Back
Topp