Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi kjøper karbonadedeig, bacon, kylling og laktosefrie produkter som regel.
Jeg pleier å kjøpe sånne store pakker med omo der, og skylle middel.. Di har flere slag av skyllemiddel også har di konsentrat så du kan blande det utogså kjøper vi jo det vanelige som kjøtt og godteri osv..
![]()
Apotek-varer og helsekost varer kan man spare masse på. Fullkorns-produkter synes jeg også er billigere. Noe krydder, men kun meget få man sparer mye på (feks herbamare, koster 28 på butikken i sverige og 53 her i norge).
Sent from my HTC One V using BV Forum
Kylling også? trodde svenskekyllingen ikke var noe særlig jeg? Hvilket merke kjøper du? Karbonadedeig skal jeg notere bak øret.
Super tråd dette, for når vi først er der så blir vi litt overveldet og kjøper det som vi føler for der og da.
Kylling også? trodde svenskekyllingen ikke var noe særlig jeg? Hvilket merke kjøper du? Karbonadedeig skal jeg notere bak øret.
Super tråd dette, for når vi først er der så blir vi litt overveldet og kjøper det som vi føler for der og da.
Du må kjøpe gullfågel,det er den som er god. Dyrere enn de andre,men også mye bedre.