Svenske vitser

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Jeg er veldig glad i vitser og vi alle vet jo hvor glade nordmenn er i naboene sine  ihvertfall i vitsene sine :D

Så jeg vil se MANGE vitser :D

Er ikke noe problem vis noen vil skrive noen vitser svenskene har om oss nordmenn 

Hvorfor står svenske fyrtårn opp ned? - For at ubåtene også skal finne veien.

Så var det den svenske legen som var så redd for bakterier at han kokte isbitene før han hadde de i drinken.

- Har du hørt om svensken som stod og stirret mot solen hele tiden? Han ville ha brune øyne!

Hvordan kan du få en svenske til å le på nyttårsaften? Fortelle en vits på Julaften.

En svenske og hans kone var i England på en bar. De kunne ikke noe særlig godt engelsk, men ville gjerne ha noe å drikke. Han ville ha whisky, mens kona bare ville ha et glass jus. Så sa svensken til kelneren: One whisky, and do you have any use for my wife?

Hva står i toppen av svenske luer? Skal brukes på hodet!

Så var det svensken som kom inn en antikvitetsforretninng og spurte om de hadde fått inn nye varer...

Hvorfor svenskene ikke lukker døren når dem er på do? Fordi dem ikke vil at noen skal se i nøkkehullet! :P

Har du hørt om nordmannen som hadde funnet opp en IQ-test, og som måtte ha en svenske for å nullstille apparatet.

- Vet du hvorfor svenskene har et kålhode i hanskerommet? - Nei? - Fordi de bruker det som legitimasjon.

Vet du hva som er forskjellen på en norsk stige og en svensk? Den svenske har stoppskilt i ene enden.

Hvorfor reiste Tarzan til Sverige? For han ville bli apenes konge

- Vet du hvorfor alle svenskevitsene er så korte? - Nei. - For at svenskene også skal forstå dem.

Sandbakk skrev:
Kan jeg komme med ett forslag? Endre overskriften til morsomme vitser? :)

Har svart deg på tråden du skrev om det :D

- Vet du hvordan svensker får råd til å kjøpe video? - De selger TV'n!

Hva kaller man en tenkene svenske? Et mirakel.

- Vet du hvordan man kjenner igjen svensk toalettpapir? - Nei. - Instruksjonene er trykket på hvert blad.

Hvorfor skriver svenskene aldri noe på fødselsdagskakene? - De får dem ikke inn i skrivemaskinen.

Back
Topp