svenske shopping =)

ORIGINAL: Annicken

forresten noe som er billig i sverige av kjøtt annet enn kyllingfileet som er super digg å grille =)?

er jo grill sesongen nå=)

flintstek...den har de nesten aldri på maxi... altid utsolgt... men hvis du drar på rema 1000 litt lenger bort har de de der

ORIGINAL: Mamman til leo!!

forresten noe som er billig i sverige av kjøtt annet enn kyllingfileet som er super digg å grille =)?

flintstek...den har de nesten aldri på maxi... altid utsolgt... men hvis du drar på rema 1000 litt lenger bort har de de der

en som ikke er marinert ??? sambo liker de ikke når de er marinert =(

ORIGINAL: FrøkenM

Halla snuppa..dere bare må kjøpe svin indrefilet ( en sånn lang fryst pølse)..driiitgod
Og svineplomme..sinnsykt godt..

Du? når tid skal dere? lurte på om du hadde giddi å kjøpt en balsam for meg? da hadde du vært supersnill asså..snakkes på msn

svineplomme ????? hva er d da ;P?

ja selvsagt kan jeg det, ikke noe prob. skal på lørdag =)

ORIGINAL: Mamman til leo!!

en som ikke er marinert ??? sambo liker de ikke når de er marinert =(

de er nok marinert

Brus, !!!!Capri sonne!!![8D] kjøtt, røyk, alkohol, goooodis...

På maxi har de sånne marinerte kyllingspyd i en eske.. Fy fasan de er gode. Jeg digger de med soyasaus. De er ikke kjempebillige, men verdt hver krone.. Passer ypperlig på grillen.

Pleier også og kjøpe en kalkunrull. Kalkunkjøtt som er banka flatt og rulla sammen med urter til en rull. Holder til 5 voksne personer, tror den koster 129 eller no for 2 kg, men krymper en del i ovnen. Smaker ikke tørr og kjedelig kalkun i det hele tatt.

Velling, bleier, kjøtt (alt er som regel billigere der), vaskemiddel neutral, potetgull grillchips og dill, brus bokser som 7up og pepsi max, capri sonne, masse godt brød (de har veldig mye godt brød der, både brødskive og andre bakevarer), potetballer med hvitløk, kjøttpålegg, ost (de runde med rød topp), å gubben kjøper røyk å øl.

Vero moda har veldig mye fint, å stor butikk. SIA home fashion har UTROLIG mye fint nede på senteret, det anbefaler jeg virkelig å ta en titt. Å den barnebutikken nede er veldig stor å har mye fint å billig!

Svinefilet, kylling (men det er jo omtrent like billig her i norge nå), potetgull de ikke selger her, øl og polvarer, ost, babymat, bacon, falukorv, polarbrød og noe pomme frites de ikke selger her.. [:)].

ORIGINAL: .Spire.

Svinefilet, kylling (men det er jo omtrent like billig her i norge nå), potetgull de ikke selger her, øl og polvarer, ost, babymat, bacon, falukorv, polarbrød og noe pomme frites de ikke selger her.. [:)].

er polarbrød billigere ?

Tips til grillen er noe som heter Grillcobra, eller bare Cobra! Det er svin indrefilet, marinert, er seriøst godt!! [:D] Og så pleier vi å ha marinerte snitzler, ligger rett ved Cobraen. Ellers handler vi masse velling til snuppa, og alt annet av barnemat, bacon, svinebiffer, pasta, biff, kalkunbrystfilet (trur jeg det er) Hmmm... For å si det sånn, vi handler nesten bare der! [:D]

Nordby har jo blitt ENORMT!! De har masse flere butikker der nå, sånn som Clas Ohlson, Panduro, masse skobutikker, [:D]

nå er handlelista begynt å komme seg her =) hehe

Hva er capri sonne?

Jeg skal til sverige i sommer, og da skal jeg kjøpe koffein tabeletter[:)]

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

Hva er capri sonne?

det er drikke =) kjempe gooooooooooode - jeg liker de m appelsin smak =) er sånn pose m sugerør i på en måte ;P

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

Hva er capri sonne?

det er drikke =) kjempe gooooooooooode - jeg liker de m appelsin smak =) er sånn pose m sugerør i på en måte ;P

Åååja, de er blå ekke sant, med bilde av en appelsin på[:)]

HUsker vi hadde sånne her da jeg var lita[:D]

kjøtt, brusbokser, svensk cider

Back
Topp