SVELGEN

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Tror jaggu meg jeg må ta turen til Svelgen å besøke villemoen vårres jeg [8D]
Er ikke sikker på hvor Svelgen ligger i landet, men finne fram skal jeg nok klare[:)]

Samboeren til min beste venninne er fra Svelgen! Mora bor i hvertfall der [;)]

HAHAH!! Hadde aldri trudd det skulle komme en tråd med overskrifta SVELGEN!!

Ja, e verdens navle ditta!

Lamona: kem e det då?

Jeg kan vise deg hvor det er [;)] Pappan min bor i nærheten. Og er lett med på besøk til Villemoen jeg også[:D]

BlessItBE: du er alltid velkommen, vist du ikkje er så fin på det at du må sove på SVELGEN HOTELL DÅ!!!

www.svelgen.no

ORIGINAL: Villemo26

BlessItBE: du er alltid velkommen, vist du ikkje er så fin på det at du må sove på SVELGEN HOTELL DÅ!!!

www.svelgen.no

Jeg og Elias er fra små kår, så vi skal ikke på noe hotell nei [8D]

ORIGINAL: Ruusk

Jeg kan vise deg hvor det er [;)] Pappan min bor i nærheten. Og er lett med på besøk til Villemoen jeg også[:D]

Jamen då er det klart du må ta turen :-) [8D]

ORIGINAL: Ruusk

Jamen då er det klart du må ta turen :-) [8D]

Regner med vi skal ta oss turen til sommeren. Tusle rundt på stranden og håpe på vi ikke blåser bort [;)][;)][:D]

Si fra når du drar da, så blir vi og med!!! Roadtrip, æ, du og gutta[:D] Svelgen...høres litt tvilsomt ut, men for all del...jeg kommer jo fra en tvilsom kommune selv...

Ja, dåkke får komme heile gjengen.. på det årlige AM-CAR TREFFET!!!!
Nei meir harry enn det, får du det ikkje!

Masse snasent å se på på svelgen.no gitt! Finner vi ditt barns far på noen av disse bildene montro?

ORIGINAL: drun

Masse snasent å se på på svelgen.no gitt! Finner vi ditt barns far på noen av disse bildene montro?

Så du han dj`n da?

ORIGINAL: Mamsemumsen

Nå måtte jeg seff google Svelgen! Er det veldig stygt av meg at jeg ler så jeg rister over forsiden på www.svelgen.no?

Stakkars Woodleg Odd som sitter askefast i USA

Neineineineinei!!! Du er ikke rar i det hele tatt!!! Holder på å tisse på meg her jeg sitter!!! Hæhæhæhæhæhh

ORIGINAL: BlessItBe

Så du han dj`n da?

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: BlessItBe

Så du han dj`n da?

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg må til Svelgen å Musse på han jeg[:)]

Drun: nei han er ikkje å finne der heldigvis!

Mamsemumsen: HELDIGVIS stepper det ultralokale bandet The Bandits inn!! Fantastisk erstatning!

Men vist nåken er intressert i spisebordet i syrelakka furu på tilsalgs sida, så
kan eg gå på visning for dåkke!

Mamsemumsen: HELDIGVIS stepper det ultralokale bandet The Bandits inn!! Fantastisk erstatning!

Men vist nåken er intressert i spisebordet i syrelakka furu på tilsalgs sida, så

OK, jeg kunne forsåvidt ikke finne noen aktuell kandidat til far for mitt neste barn heller!

Men seriøst, jeg sitter her mutters alene og holder på å flire meg ihjel av den nettsida! TAKK for dagens latter[:D]

OK, jeg kunne forsåvidt ikke finne noen aktuell kandidat til far for mitt neste barn heller!

Men seriøst, jeg sitter her mutters alene og holder på å flire meg ihjel av den nettsida! TAKK for dagens latter[:D]

HAHA, ja den er rimelig eneståande!
Agurknyhetane florerer!!!

Back
Topp