~PrincessRisk~
Elsker forumet
(Gastroskopi) Noen som har gjort det? Ekkelt?[&:]
Kjenner jeg gruer meg sinnsykt til det, skal i morra...
Vil gjerne høre erfaringer, og tips hvis dere har noen... [:)]
--------------------------------------------------------------------------
Da har jeg gjort det og... [&:] Fy søren så ekkelt....
Jeg valgte å ikke ta noe bedøvelse, for jeg var skamsulten og tørst etter å ha fastet i natt og i morges.
Hvis jeg skulle hatt sånn spray i halsen, så hadde jeg ikke fått spise eller drikke på 2 timer..
Men altså, jeg måtte ligge på siden, og der kom de med den slangen.. [X(] Jeg fikk den tynneste.
Fikk et munnstykke jeg måtte bite på så jeg ikke skulle ødelegge deres elskede dyre slange. [:-]
Det var helt grusomt!! Greit nok å svelge, men det verste var da de stampet den ned igjennom hele spiserøret mitt og hit og dit.
ALDRI om jeg skal dit igjen... [:-]
BTW: Det tok ikke 15 minutter, det tok 5!!! [:D] Takk og lov for det!!!!
JEG KLARTE DET!!!!!! Nå har jeg bare ultralyd og røntgen igjen, også er det til Moskva neste!!! [:)][:)][:)][:)][:)]
Om 3 uker, nøyaktig, ligger jeg under kniven!! [8D]
Kjenner jeg gruer meg sinnsykt til det, skal i morra...
Vil gjerne høre erfaringer, og tips hvis dere har noen... [:)]
--------------------------------------------------------------------------
Da har jeg gjort det og... [&:] Fy søren så ekkelt....
Jeg valgte å ikke ta noe bedøvelse, for jeg var skamsulten og tørst etter å ha fastet i natt og i morges.
Hvis jeg skulle hatt sånn spray i halsen, så hadde jeg ikke fått spise eller drikke på 2 timer..
Men altså, jeg måtte ligge på siden, og der kom de med den slangen.. [X(] Jeg fikk den tynneste.
Fikk et munnstykke jeg måtte bite på så jeg ikke skulle ødelegge deres elskede dyre slange. [:-]
Det var helt grusomt!! Greit nok å svelge, men det verste var da de stampet den ned igjennom hele spiserøret mitt og hit og dit.
ALDRI om jeg skal dit igjen... [:-]
BTW: Det tok ikke 15 minutter, det tok 5!!! [:D] Takk og lov for det!!!!
JEG KLARTE DET!!!!!! Nå har jeg bare ultralyd og røntgen igjen, også er det til Moskva neste!!! [:)][:)][:)][:)][:)]
Om 3 uker, nøyaktig, ligger jeg under kniven!! [8D]