Svartid på henvisninger til sykehus

Får det i posten etterhvert her også, men får alltid svar på Helsenorge med det samme de har behandlet henvisningen.
Både «Meldinger», «Timeavtaler» og «Henvisninger» står tomt på helsenorge hos meg. Både på gjeldende og tidligere. Det gjorde det gjennom hele forrige svangerskap også, selv mellom at jeg mottok timeavtale i posten og selve timen.

Både «Meldinger», «Timeavtaler» og «Henvisninger» står tomt på helsenorge hos meg. Både på gjeldende og tidligere. Det gjorde det gjennom hele forrige svangerskap også, selv mellom at jeg mottok timeavtale i posten og selve timen.
Det er dårlig.

Helse sør-øst er vel ikke «tilknyttet» helsenorge tror jeg, men Riksen har «minjournal» og der får du opp om de har mottatt henvisninger og kan se brev/timer de har sendt ut/satt opp

Helse sør-øst er vel ikke «tilknyttet» helsenorge tror jeg, men Riksen har «minjournal» og der får du opp om de har mottatt henvisninger og kan se brev/timer de har sendt ut/satt opp
Er minijournal noe jeg kan finne fram til selv på nett?

Ja, fant det på nettsidene og logget inn med MinID eller noe annet liknende
I minjournal sto det at jeg skal ta blodprøve 15.10 og videre undersøkelser vil skje en annen dag. Langt å reise for en blodprøve, men men.

Henvisningen til UL ble sendt 23. Sept og 26.Sept tikka det inn melding om tid. Men de har 10 virkedager til å vurdere henvisningen.

I minjournal sto det at jeg skal ta blodprøve 15.10 og videre undersøkelser vil skje en annen dag. Langt å reise for en blodprøve, men men.
Så detaljert ja
De har kanskje satt opp samtale også da siden du har fått spesifikk dato
Jeg fikk bare beskjed om at det lå rekvisisjon i resepsjonen så jeg skulle bare dra inn omkring 10 uker..

Så detaljert ja
De har kanskje satt opp samtale også da siden du har fått spesifikk dato
Jeg fikk bare beskjed om at det lå rekvisisjon i resepsjonen så jeg skulle bare dra inn omkring 10 uker..
Det var dato og klokkeslett. Det er nok pga samtale og ikke pga blodprøven, ja.

Dere kan jo skjekke på nettet status på henvisning? Der kan dere se timen før dere får i posten også

Dere kan jo skjekke på nettet status på henvisning? Der kan dere se timen før dere får i posten også
Verken Ahus eller Riksen bruker helsenorge. Riksen brukte visst minjournal, som Eskimonika kunne informere om, men jeg vet enda ikke om Ahus har noe på nett:)

Verken Ahus eller Riksen bruker helsenorge. Riksen brukte visst minjournal, som Eskimonika kunne informere om, men jeg vet enda ikke om Ahus har noe på nett:)

Åå så kjedelig da, her kan jeg se og endre time osv på minhelse, helt supert:happy:

Åå så kjedelig da, her kan jeg se og endre time osv på minhelse, helt supert:happy:
Er vel bare to helseregioner som er tilknyttet minhelse dessverre

Nå har jeg fasiten i min uhøytidelige konkurranse. Ahus brukte 2 uker og 3 dager inkludert postgang. Rikshospitalet 2 uker og 5 dager. Ahus var dermed nesten en uke raskere enn forrige gang, da det endte med 3 uker og 2 dager.

Back
Topp