Svarte banan!!!!!!!!

Nr 2??

Forelsket i forumet
jentene i juni13
Trur jeg missa El!!! Bruker clearblue og da jeg tok ut testen på onsdag var d en lyse blå strek, altså lysere enn den skal være. Og i dag, hvor jeg i følge bv, skal ha El er den helt blank. Skjønner ikke mye an detta, jeg. Den hadde et o- tegn på onsdag men så strekken da jeg tok den ut, o- tegn i dag og men som sagt helt blank...... :-(:-(:-(
 
fort gjort :-/ men har dere hatt litt sex da? :)
 
Ja, ca hver 2. dag selv om testen har vist o, har vi d siden onsdag! Så håper d hjelper, ifølge bv er den fruktbare tiden min mellom 7 og 12, men begynner jo å lure når testen ikke var positiv i går....:-( Skal vi bare fortsette til den blir positiv eller til tr kommer???
 


Nr 2?? skrev:
Ja, ca hver 2. dag selv om testen har vist o, har vi d siden onsdag! Så håper d hjelper, ifølge bv er den fruktbare tiden min mellom 7 og 12, men begynner jo å lure når testen ikke var positiv i går....:-( Skal vi bare fortsette til den blir positiv eller til tr kommer???


fortsett å ha sex annenhver dag frem til den 15.ca. da er du jo rimelig safe. ikke tenk så mye på de eggløsningstestene. :)Krysser fingre og tær for at det blir en spire utav det! 
 
Tror ikke du skal henge deg for mye oppi de testene.. sæden lever jo opptil flere dagr inni der, og egget blir sluppet etter testen viser at du har eggløsning. Kjør på med annenhver dag til du går lei. ;)
 
Ikke tenk så mye på testen synes jeg.. hold på så lenge du vil og så håper jeg at det lykkes for dere selv om testen ikke var helt enig med bv;) Er jo stor sjangs da siden dere har sex annen hver dag!
 
Back
Topp