Svart Negl :-S

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1374943709.367208.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1374943709.367208.jpg
    186,9 KB · Visninger: 158
Det kan vel hende han har klemt seg/slått seg uten at du har fått det med deg?

Guttungen her har en sånn tånegl etter å ha mistet noe tungt på den.

Han har nok bare slått seg/klemt seg uten at dere har fått det med dere. Det har skjedd her. Det tar tid, men det vokser ut. Hvis det mørke området ikke vokser utover og blir gradvis skiftet ut med ny negl, eller at han får det flere steder ville jeg kontaktet lege. Ellers hadde jeg slått meg til ro med at han har vært litt uheldig :)

Ble vist feil i quoten men signerte Blåveis1

Det er veldig lett å få blåmerke under negler ;)

Det kan vel hende han har klemt seg/slått seg uten at du har fått det med deg?

Guttungen her har en sånn tånegl etter å ha mistet noe tungt på den.
Ja det jeg har regna med , bare tenkte jeg måtte Google det , skulle jo ikke ha gjort det ! :-)

Må være forsiktig med Google ja :P Sikker på at vi alle finner symptomer på alt om vi bare kjenner etter litt ;)
Ja man må det ;) ja man kan få mange rare diagnoser av Google :-P det jeg syns er litt "rart" er at svart fargen går liksom inni huden nedforbi neglen også ! Vet noen hvor lang tid det skal ta før neglen evnt detter av å blir skifta ut med ny ?

Ja man må det ;) ja man kan få mange rare diagnoser av Google :p det jeg syns er litt "rart" er at svart fargen går liksom inni huden nedforbi neglen også ! Vet noen hvor lang tid det skal ta før neglen evnt detter av å blir skifta ut med ny ?

Den nevnte tåa her i huset har vært blå kjempelenge nå, husker ikke akkurat hvor lenge, men må være minst en mnd. Neglen har ikke falt av, så det trenger den ikke nødvendigvis å gjøre.

Hvis du slenger ut bilde så kan jeg jo se om den ligner det guttungen her har :)

Og du kan jo ta kontakt med helsestasjonen og høre hva de tror.

Ser bare ut som blodansamling etter klem. Ikke alltid man får med seg hva som skjer med barna hvert sekund.

Back
Topp