Svart mensen

Jenta112

Andre møte med forumet
Altså. Før jeg begynner å forklare, så kan jeg si at jeg er kjempe redd for gynokologen, og har ALDRI vært der. Dermed kan jeg fortelle HELE historien.

Vel, jeg fikk en gutt i februar 2010, med akutt keisersnitt. Ammet ikke noe særlig, så mensen kom tilbake i april. April, Mai, Juni, fikk jeg mensen den 28. Juli hadde jeg ikke mensen da det gikk 42 dager til neste. Hadde ikke hatt sex, så jeg visste jeg ikke var gravid.
Det gikk dermed 42 dager mellom ett par ganger, men brått gikk det nesten 2mnd mellom en periode. Så etter det fikk jeg mensen normalt i November/Desember, men den varte i 9 dager, og da hadde jeg i tilegg omgangssyke. Har mellom noen av periodene vært plaga med sopp, og brukt canesten mot det. Og nå, en uke etter jeg skulle hatt mensen, har jeg noen små stikkinger på begge sider i magen, men ikke helt nederst. Og har fått en svart blødning, men blør ikke mye i det hele tatt.

Synes jeg også helt siden keisersnittet har vært ganske stor, "hoven" i magen. Har hatt noen små stikkinger rundt der arret er, og kjenner små kuler hvis jeg kjenner på arret..

Har vært på legevakt 3 ganger siden jeg fikk lillegutt, men det har vært for andre ting, og hvor jeg har hatt forhøyet crp.

Har vært hos lege,da jeg i tilegg har vært EKSTREMT trøtt,og da tatt masse blodprøver. Hvor eneste det visste var jernlagret som var på 4,2 og blodprosent på 11,6. Legen mente det var psykisk at jeg var trett..

Er det noen som har noen som helst ide om hva det kan være? Eller om det er noe i det hele tatt? Har ikke feber eller konstante smerter. Kan alt sammen være psykisk? Da det også i Juni ble slutt mellom barnefar og meg?

Håper noen gidder å svare, for jeg blir så veldig bekymra...

gammelt blod fra kroppen er farlig!!
undersøk  straks..

ikke for å skremme deg men det er sant

Er ganske sikker på at det ikke er noe akutt farlig :P Svart/mørkbrun mensen kan være normalt, men med resten av dritten som har skjedd meg de siste 7mnd, så vet jeg ikke om det kanskje kan være noe galt?????

hvis du har forhøyet crp hele tiden så ligger det jo en betennelse i kroppen. Dette vil jo gjøre det trøtt og sliten for kroppen må jo hele tiden jobbe med å bekjempe dette. Jeg ville tatt meg en tur til legen å fått en skikkelig gjennomgang. 

men altså, jeg har vært hos legen. Og de gangene jeg har hatt forhøyet crp, har jeg enten hatt halsbetennelse, bihulebetennelse eller omgangssyke.

ville definitivt sjekket svart blod nedentil.

Hehe. vel, den har vært svart, brun, brun-oransje. Men har ikke blødd noe særlig..

AAAAAH! Men altså, kan jeg være gravid da? Har noen vært sånn når de har vært gravide? Har jo hatt sex den siste mnd..

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: KariKanin

gammelt blod fra kroppen er farlig!!
undersøk  straks..

ikke for å skremme deg men det er sant

Hvem i allverden er det som har sagt det til deg[8|] Det er overhodet ikke farlig og er mer vanlig enn uvanlig at det gamle blodet kommer ut først.

HI: Det er helt umulig å si om du er gravid igjen,så da må du nesten ta en test. Men jeg hadde masse brun utflod når jeg var gravid ja. måtte bruke bind til tider[8D]

Sign.

Uansett så ville jeg prøvd å la kroppen slappe av psykisk også. Sett deg ned, vit at du skal slappe av, steng alt annet ute, kos deg med noe du synes er godt. Prøv å slappe av[;)]

Tusen takk jenter :D mensen kom dagen etter ;) Bare vært sååå utrolig mye tull med den.. Er ikke sånn veldig lett å slappe av med en 1åring heller da :P Men er jo ikke det som er det jeg er mest stressa over :D

Men i hvertfall, tusen takk :D

Back
Topp