Svart blod og slim 9uker e.fødsel

Bondebaby

Andre møte med forumet
Hei!
Da jeg er førstegangsfødende, så er jeg litt usikker på hva som er normalt i renselsen..

Jeg blødde ikke så lenge, men har hatt utflod siden. Av og til vært litt grønnaktig, men det har gått over.. Men nå er bindet svart når jeg skal skifte! I tillegg har jeg veldig mye slim; det henger ned etter dobesøk og kan nesten ikke slites av.. Er dette normalt? Snart 9 uker etter fødselen..

Tror jeg ville kontaktet lege.

Svart blod betyr vel berre at det er gammalt, altså lenge sidan blødning :) men ville nok tatt kontakt med lege for å høyre når du har hatt grønn utflod og mykje slim :)

Hadde kontaktet gynekolog for å få det sjekket..
Er 3.gangs og har ikke opplevd slikt slim såpass mange uker etter. Sikkert ikke noe farlig, men greit å få sjekket tenker jeg da! ;)

Kan hende det er noe rester igjenn etter fødsel så ville sjekket det ja evt er det kanskje mensen som kommer jeg hadde mye svart slimete blod på første mensen etter nr 2 .. evt infeksjon mtp det grønne slimet.. ?

Ville også snakket med en lege, har ikke opplevd noe slik på mine tre ganger med renselse

Hei igjen og takk for svar! Da telefonen min ikke viste at jeg har fått svar, fikk jeg ikke sett det før nå.. Har ikke gått til legen, men vurdere å ringe i morgen, da jeg er nesten lik øm nå som etter fødselen.. Trur jeg også har fått mensen, da jeg blør veldig mye! Fremdeles gammalt blod i bindet, men ikke slim.. Rare greier ;-)

Back
Topp