Svart avføring

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
I går og i dag har Sofie hatt svart/grønn avføring, skikkelig hard. Har prøvd å lest litt på nettet, men blir ikke helt klok på hva det kan være. Alt fra hva hun har spist, magesår, kreft og rift i tarmen kommer opp [8|]

Noen som vet "bedre"? Eller som har vært borti det samme?

ORIGINAL: Augustprinsessa

Kan ikke bare være hard mage?[:)] Da blir Thea sin avføring veldig mørk...[8|] Og hard da[8D]

Jo, kanskje. Men hun har ikke brukt å hatt annen farge på baisen da [8D] Kanskje bare kjøpe svisker og prøve da.. Ble litt svett da jeg så alt på nettet om ditten og datten [8D] hehe.

Jesper har vært litt plaget med hard mage en del, og det er gjerne da avføringen blir så mørk. Gi henne litt sviskepure eller sviskesaft, og evt begynne med litt malt i grøten (noe jeg selv skal begynne med). Ikke farlig, bare at de små kan bli litt hard i magen når de begynner mer og mer med vanlig kost.

er avføringen svart som i kull??
altså om ikke du har gitt henne blåbær eller noe sånn så må du kontakte lege! svart avføring skal alltid undersøkes!

Gir du henne jerntilskudd?
Det gir som regel svart avføring...

HS sier jo selvfølgelig alltid forskjellig[8D], men det min sa en gang var at bare når bæsjen var grå skulle man reagere. Tror det var noe med at da tok de ikke til seg næringen[8|]

Vet ikke om hun har hatt mer avføring i dag, må ringe og spørre pappa som var barnevakt i morgen. Hun fikk et halvt glass sviskemos før jeg leverte henne. Følger med videre og skal ta det opp med HS i morgen da vi skal på kontroll [:)] Håper det er bra og at det ikke er/var noe ille :/

Back
Topp