Svare dere på melding mes dere kjører bil?*Link*

Goilljentan 06 og 09

Elsker forumet
Link fra forsiden her:
http://www.babyverden.no/Nyheter/Ja-jeg-svarer-pa-sms-mens-jeg-kjorer/


Jeg kjører ikke selv enda, men tror ikke jeg hadde kommet til og svart, hadde nok stoppet.
Og hva syns dere om og la barna sitte i bilen og vente mens du er inne på butikken?

Verken jeg eller sambo setter barna i bilen mens vi er inne og handler, syns det er litt skremmende jeg, man vet jo aldri hva som skjer..
 
Nei, svarer eller leser aldri sms mens jeg kjører. Gidder ikke å sette min egen og andres helse i fare fordi jeg skal svare på en tekstmelding, når en kjører skal øynene være på veien!

Etterlater aldri mini i bilen når jeg skal inn å handle, selv om det bare er en kjapp tur. Da tar jeg heller henne med inn og setter bilstolen i handlevogna.
 
Har vel gjort det en eller to ganger - har hatt lappen siden jeg fylte 18, og nå er jeg 23... Og etter jeg fikk barn har jeg hvertfall ikke gjort det - kommer heller ikke til å skje!!
 
Hvis jeg vet frøkna sover,f.eks. etter babysvømming, lar jeg hun sitte igjen i bilen.
Er veldig raskt inn i butikken, og velger den butikken som det nesten aldri er folk.
Sender ikke melding når jeg kjører bil da.
 
Det har skjedd at jeg har både lest/svart på mld når jeg har kjørt bil, er IKKE bra, for JEG blir iallefall utrolig uoppmerksom da...Har faktisk ikke skjedd at jeg har gjort det etter at lille ble født. Men har snakket i mobiltelefonen på høytaler da...Blir uoppmerksom da og jeg...
 
Jeg har han alltid med inn i butikken, selv om det bare er et kort ærend.
 
Jeg har lest/svart på melding når jeg har kjørt,snakker også i tlf når jeg kjører. [&:]
Har aldri vært i butikken med Emma alene i bilen,tar henne alltid med meg.
 
Svarer desverre både på samtaler og sms når jeg kjører bil[&:] Jeg vet, ikke bra!!
 
Vil ikke la jakob sitte igjen alene i bilen.. tar han alltid med meg,eller utsetter ærendet
 
ORIGINAL: matvrak

må nok innrømme at j har gjort d ja [&:]


Jupp gjør nok det..Men er kun vis det er noe spesielt da..Ikke vis det kan vente!
 
ORIGINAL: Lolodi

Jeg svarer på samtaler og meldinger når jeg kjører. Jeg kan også løpe inn og kjøpe et brød og en melk hvis mini sover i bilen.

 
Jeg og..
 
Låser seff bilen i de min jeg er inne på butikken.. Sorry, men jeg er ikke supermamma..
 
ORIGINAL: Lolodi

Jeg svarer på samtaler og meldinger når jeg kjører. Jeg kan også løpe inn og kjøpe et brød og en melk hvis mini sover i bilen.


Samme her!
 
jeg snakker i tlf og sender sms mens jeg kjører og det er ikke bra. men når jeg har med barna sender jeg ikke sms, men snakker i tlf. så ikke bra det der nei.

jeg bor i en liten bygd så når jeg skal på butikken lar jeg barna sitte i bilen hvis jeg skal fort inn å ha noe på butikken. sønnen min er 7 år så da føler jeg det går bra at han sitter i bilen med søstra si de få minuttene. men hadde ikke gjort det i byen.
 
svarer tlfen av å til, kommer ann på, burde jo overhode ikke gjort det.. men ej går ALDRI fra ungane i bilen mens ej går inn i butikken uansett kor fort det er!!!!!
 
Skjer nok at jeg sender mld når jeg kjører bil ja! Men har blitt så gammel og strait at det ikke er så ofte lenger gitt. Om smurfen sover så løper jeg inn på butikken. Men tar ikke ukeshandling med guttungen i bilen nei!
 
ORIGINAL: Spent24

Svarer desverre både på samtaler og sms når jeg kjører bil[&:] Jeg vet, ikke bra!!

Vil ikke la jakob sitte igjen alene i bilen.. tar han alltid med meg,eller utsetter ærendet

 
Samme her!
 
Gjorde det ganske mye før, men nå orker jeg ikke[:D]
De meldingne får som regel vente til jeg orker å lese å svare[:)]
 
Back
Topp