Svar på Undersøkelser/ tjen poeng/ penger?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
En venninne sier at hun har en venninne der hun har meld seg på fortjellige sider på nett der hun svarer på undersøkelser og tjener mynter/poeng og evt veksler de in til gavekort. Ble så nysgjerrige og lurer veldig på om dette stemmer?
Er det noen som har erfaring med det?
For jeg er blank på det og skjønner ikke helt hvor og hvordan .
 
En venninne sier at hun har en venninne der hun har meld seg på fortjellige sider på nett der hun svarer på undersøkelser og tjener mynter/poeng og evt veksler de in til gavekort. Ble så nysgjerrige og lurer veldig på om dette stemmer?
Er det noen som har erfaring med det?
For jeg er blank på det og skjønner ikke helt hvor og hvordan .
Norstat panel har sånn. Du må svare på ganske mye da for at det skal bli nok til et gavekort; f.eks et gavekort på 200,- trenger du gjerne 200 poeng på. Og hver undersøkelse får du kanskje 5-10 sånne poeng. Men det blir jo etterhvert nok til gavekort.

Finnes vel maaange sånne, men er selv på Norstat, da.
 
Husker jeg holdt mye på med det i tenårene. Det tar lang tid å tjene opp poeng, men gratis er gratis, og det ble en del etterhvert :p
Noen eksempler er Ipsos, YouGov, Meningstorget, M3 Panel, Toluna..
Nå bruker jeg bare Google Rewards appen, får kanskje et par kroner for å svare på noe veldig kjapt. Jeg bruker dem på Google Books, kan også brukes i Play Store.
 
Norstat panel har sånn. Du må svare på ganske mye da for at det skal bli nok til et gavekort; f.eks et gavekort på 200,- trenger du gjerne 200 poeng på. Og hver undersøkelse får du kanskje 5-10 sånne poeng. Men det blir jo etterhvert nok til gavekort.

Finnes vel maaange sånne, men er selv på Norstat, da.
Aha takk skall undersøkes litt.
 
Husker jeg holdt mye på med det i tenårene. Det tar lang tid å tjene opp poeng, men gratis er gratis, og det ble en del etterhvert :p
Noen eksempler er Ipsos, YouGov, Meningstorget, M3 Panel, Toluna..
Nå bruker jeg bare Google Rewards appen, får kanskje et par kroner for å svare på noe veldig kjapt. Jeg bruker dem på Google Books, kan også brukes i Play Store.
Takk. Skall undersøke det litt hadde vart kjekt og svare og samle litt til små gavekort til playstasjon giftkart til en som har blitt så flink og leker med lillebroren hver dag
 
Back
Topp