Svar på permisjonssøknad

Karoline_

Flørter med forumet
Flere som venter på svar på permisjons søknaden?
Vi leverte inn for en god tid siden,og vi har enda ikke hørt noe..står bare at den er til behandling..kjenner jeg stresser litt siden det bare er 24 dager til permisjonen starter..
Er litt kontrollfrik og liker å ha kontroll på alt,slik at alt er klart:)
 
Flere som venter på svar på permisjons søknaden?
Vi leverte inn for en god tid siden,og vi har enda ikke hørt noe..står bare at den er til behandling..kjenner jeg stresser litt siden det bare er 24 dager til permisjonen starter..
Er litt kontrollfrik og liker å ha kontroll på alt,slik at alt er klart:)
Tror det er nye regler,slik at arbeidsgiver skal sende inn inntektsbekreftelse fire uker før,så søknaden kan ikke behandles før det. Det var i alle fall slik jeg oppfattet det. :) liker heller ikke når det blir så knapp tid igjen, men de mener jo selv at de skal klare å behandle det da.
 
Flere som venter på svar på permisjons søknaden?
Vi leverte inn for en god tid siden,og vi har enda ikke hørt noe..står bare at den er til behandling..kjenner jeg stresser litt siden det bare er 24 dager til permisjonen starter..
Er litt kontrollfrik og liker å ha kontroll på alt,slik at alt er klart:)
Tror det er nye regler,slik at arbeidsgiver skal sende inn inntektsbekreftelse fire uker før,så søknaden kan ikke behandles før det. Det var i alle fall slik jeg oppfattet det. :) liker heller ikke når det blir så knapp tid igjen, men de mener jo selv at de skal klare å behandle det da.
Helt riktig. Arbeidsgiver kan tidligst sende inn inntektsmelding 4 uker før fødselspermisjonen starter, altså 7 uker før termindato. Søknaden skal i utgangspunktet bli ferdig behandlet innen fødselspermisjonen starter, men om du er usikker på hvordan du ligger an så er det bare å ringe NAV for å høre med dem.
 
Arbeidsgiver leverte inn papirene mine i uke 28,så de skal ha fått alt de trwnger. Men får bare vente litt til og heller ta kontakt viss det blir for tett på da:)
 
Syns å huske når jeg søkte at du ikke får svar før permisjonen starter 3 uker før? :bookworm:
 
Jeg søkte i april, fikk svar 13 juni. Det var nøyaktig 7 uker før termin. Arbeidsgiver sendte inn dokumentasjon samme dag som søknaden ble ferdigbehandlet.
 
Leverte 9 uker før. Termin om ca 4 uker, fikk den nettopp godkjent
 
Sendte inn for lenge siden, men der sto arbejdsgiver først kan sende inn intektsoplysninger 9 juli, så får vente litt til jeg, selvom jeg også gjerne vil bli ferdig med det :hilarious: (Har først termin 27 august)
 
Helt erlig har jeg ikke sendt den inn enda! Det ble så mye frem og tilbake med andre ting på jobb, som måtte vere i orden på papiret først. Denne uka er alt i boks på jobb, så jeg sender den inn i helga.
 
Fått svar ja.. Å ser at nav har ferdig behandlet foreldrepenger søknaden også..
 
Sendte inn for lenge siden, men der sto arbejdsgiver først kan sende inn intektsoplysninger 9 juli, så får vente litt til jeg, selvom jeg også gjerne vil bli ferdig med det :hilarious: (Har først termin 27 august)
He,he,neste samme her,termin 26.august :)
 
He,he,neste samme her,termin 26.august :)

Så bra det ikke bare meg som har 2 måneder igen, haha :hilarious:

På facebook er der så mange som har 40 dager igen, eller termin 8 august eller har født, da føler jeg tiden går sakte altså :hilarious::hilarious:
 
Så bra det ikke bare meg som har 2 måneder igen, haha :hilarious:

På facebook er der så mange som har 40 dager igen, eller termin 8 august eller har født, da føler jeg tiden går sakte altså :hilarious::hilarious:
He,he,jeg har ikke FB og menstermin er 4.september så jeg begynte med september gruppe her. :)
 
Jeg fikk svar dagen etter arb.giver hadde levert inn inntektsopplysningene mine - så virker som de er relativt raske der :)

Har termin 7 august, og arb.giver kunne sende inn inntektsopplysningene 19 juni, fikk svar 20.
 
Back
Topp