Fikk du forresten svar i posten samme dag? Ikke fått brev ennå…Oppdatering- svarbrevet kom i dag i pasientjournal. 8 dager etter testen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du forresten svar i posten samme dag? Ikke fått brev ennå…Oppdatering- svarbrevet kom i dag i pasientjournal. 8 dager etter testen
Har ennå ikke fått brev i posten. Det kommer nok i pasientjournal i god tur før posten, så ville heller sjekket der jevnligFikk du forresten svar i posten samme dag? Ikke fått brev ennå…
Det skjønner jeg, men det kommer nok veldig snart Tok på UNN i TromsøBlir misunnelig på dere som har fått svar. Åtte dager har gått nå, og har fortsatt ikke fått noe svar. Noen som tok på Ullevål?
Jeg tok på Ullevål. 8 dager, så dukker nok opp straks!Blir misunnelig på dere som har fått svar. Åtte dager har gått nå, og har fortsatt ikke fått noe svar. Noen som tok på Ullevål?
Var dette inkludert helgedager? Venter spent selv!Fikk endelig svar i dag etter ni dager! Alt bra!
Ja inkludert helgen! Tok testen forrige tirsdag, svar i dag!Var dette inkludert helgedager? Venter spent selv!
Inkludert helgen jaDere som har fått svar. Regner dere med helg som antall dager eller kun ukedager? I dag er den akkurat 1. uke siden jeg tok testen og kjenner jeg begynner å bli utålmodig på å få svar
Takk for svar og fint å vite. Håper mitt svar ikke er så langt unnaInkludert helgen ja
Kommer nok veldig snartTakk for svar og fint å vite. Håper mitt svar ikke er så langt unna
Det kommer som brev under pasientjournal. Det virker som de fleste har fått svar der i løpet av 8-9 dager. Husk at de alltid ringer om det er noe, og at det tar litt tid er ofte er godt tegn.Hvor i Helse-Norge appen fikk dere svar? Tok nipt forje onsdag, venter så spent og er så redd