Svar på HCG tester

Rart at du har såååå mange symptomer, om du ikke er gravid :sorry:
Og elendig av sykehuset å "miste" en prøve på den måten :shifty:

Jeg vet hvor nervepirrende det er....går igjennom en mild versjon av det du gjør.
Jeg får heldigvis ultralyd i morgen.

Du må oppdatere når de siste prøvesvarene er kommet:happy: Jeg krysser det som krysses kan for deg :)

Rart at du har såååå mange symptomer, om du ikke er gravid :sorry:
Og elendig av sykehuset å "miste" en prøve på den måten :shifty:

Jeg vet hvor nervepirrende det er....går igjennom en mild versjon av det du gjør.
Jeg får heldigvis ultralyd i morgen.

Du må oppdatere når de siste prøvesvarene er kommet:happy: Jeg krysser det som krysses kan for deg :)
Tusen takk :Heartred Det skal jeg gjøre.. og kommer til å sjekke Fürst gjennom hele morgendagen, evt. fredag. Masse lykke til i morgen på deg også :):)

Muligens SA: (4+5) Korrigert dato. Har beskrevet detaljer tidligere.

1 HCG: 175 (4+6)
2 HCG: 1800, (5+6) men resepsjonsdamen var litt usikker om den var 180 for så å mene at den var 1800. På Fürst er den 1800, men det gjorde meg ikke mer sikker.
3 HCG: Sykehuset hadde destruert den ved uhell, slik at jeg fikk aldri bekreftet stigning.
4 HCG: Håper på svar innen 1-2 dager. (6+6)

Privat ultralyd i dag (7+0) pga jeg klarte ikke vente mer: Fant ikke liv og mente at jeg hadde hatt SA (4+5) .

Planlagt TUL: Mandag som kommer

Konklusjon: IVF klinikken mente at det fortsatt er et lite håp fordi jeg burde ikke sjekket så tidlig, evt. svangerskap utenfor livmoren eller rester.

Jeg har hatt flere ulike symptomer (kvalm,trett, ømme pupper, vondt i hofte/bekken, gråter av ingenting), men nå har jeg nesten mistet håpet. Har holdt på i over 2 uker og vet fortsatt ikke 100% enda. Syns at dette er vanskelig.

Huff.. kjenner følelsen og føler med deg❤️ Jeg var på UL idag, hcg utviklingen har vært slik (husker ikke nøyaktig på siste tallet, men ca:
24 dpo: 255
26 dpo: 560
31 dpo: 940 (6+2 idag)

dette er jo ganske lave verdier.. Men gyn mener hun ikke ser noe uvanlig og at det kan utvikle seg normalt. Hva tror dere? Har også hatt middels blødning som varte ca 1 uke.

I dag er HCG 6400, en uke etter 1800. Jeg er gravid/ikke gravid annenhver dag. Er veldig fortvilet/forvirret, men da er det kanskje et lite håp enda når jeg skal på TUL til uken? :bag:

Huff.. kjenner følelsen og føler med deg❤️ Jeg var på UL idag, hcg utviklingen har vært slik (husker ikke nøyaktig på siste tallet, men ca:

dette er jo ganske lave verdier.. Men gyn mener hun ikke ser noe uvanlig og at det kan utvikle seg normalt. Hva tror dere? Har også hatt middels blødning som varte ca 1 uke.
Tusen takk :Heartred Jeg hadde lave verdier i forrige svangerskap også, så det er nok veldig individuelt. Vi får begge se frem til TUL. Heier på deg også :wav

Det øker jo og det er det viktigste:Heartred

Jeg var så dum idag og tok en graviditetstest med ukesindikator.. den viste 2-3 uker. Ifølge preglife appen er jeg 7+3. Er det et dårlig tegn på enda synkende hcg?:arghh::banghead:

Jeg var så dum idag og tok en graviditetstest med ukesindikator.. den viste 2-3 uker. Ifølge preglife appen er jeg 7+3. Er det et dårlig tegn på enda synkende hcg?:arghh::banghead:

Mener jeg leste et sted at testene blir mettet når hcg er veldig høy og kan vise feil, så ville ikke stresset:)

Last edited:
Back
Topp