Svar på HCG tester

Gullegget2022

Blir kjent med forumet
Assistert-jentene
Jeg var veldig sikker på SA/MA når jeg var 4+4. Jeg hadde veldig vondt i magen i flere dager og spotting i 1 uke etter blødningen. Ligamentsmertene forsvant.

Første HCG test var på 175.

I dag(1 uke senere) fikk jeg vite at den var på 1800:laughing014

Kanskje derfor jeg gråter annenhver dag og er humørsyk/trett på kveldene. Jeg har trodd at mensen eller eggløsning er like rundt hjørnet.

I dag tok jeg tredje HCG test og får vite resultatet tidligst på mandag/tirsdag neste uke. Det var for tidlig å komme på TUL i dag og har ikke time før om 11 dager. Er da 6+0 i dag hvis dette virkelig stemmer... :love7

Jeg klarer faktisk ikke glede meg enda og kommer nok ikke til å slappe av før TUL. Men jeg vurderer å ta digitale tester for å se om det snart kommer 3+.

P.s. Jeg har vært inne å smugtittet på dere den siste uken. Kanskje det er et graviditetssymptom? Hvem vet.. :love017

Gratulerer :dummy::dummy1:

Jeg var veldig sikker på SA/MA når jeg var 4+4. Jeg hadde veldig vondt i magen i flere dager og spotting i 1 uke etter blødningen. Ligamentsmertene forsvant.

Kanskje derfor jeg gråter annenhver dag og er humørsyk/trett på kveldene. Jeg har trodd at mensen eller eggløsning er like rundt hjørnet.

I dag tok jeg tredje HCG test og får vite resultatet tidligst på mandag/tirsdag neste uke. Det var for tidlig å komme på TUL i dag og har ikke time før om 11 dager. Er da 6+0 i dag hvis dette virkelig stemmer... :love7

Jeg klarer faktisk ikke glede meg enda og kommer nok ikke til å slappe av før TUL. Men jeg vurderer å ta digitale tester for å se om det snart kommer 3+.

P.s. Jeg har vært inne å smugtittet på dere den siste uken. Kanskje det er et graviditetssymptom? Hvem vet.. :love017

Var det akkurat 7 dagers mellomrom? GRATULERER SÅ MYE:Heartred

Last edited:

Så gode nyheter ❤️ Hurra!!!

Var det akkurat 7 dagers mellomrom? GRATULERER SÅ MYE:Heartred
Tusen takk :Heartred Ja, akkurat 7 dager. Jeg hadde gitt opp håpet fullstendig, men hvis jeg var i den minste tvil hadde jeg spurt om tidligere testing.. En tror en kjenner kroppen sin, men det er hvist en forundringspakke noen ganger :thumright

Tusen takk. Jeg har følgt deg og syns at det er trist at det gikk den galne veien. Det finnes ikke ord på hvor skuffende det er. Håper virkelig at du/dere lykkes neste gang :Heartred Stor klem

Takk ❤️ Vi ser fremover ❤️

Muligens SA: (4+5) Korrigert dato. Har beskrevet detaljer tidligere.

1 HCG: 175 (4+6)
2 HCG: 1800, (5+6) men resepsjonsdamen var litt usikker om den var 180 for så å mene at den var 1800. På Fürst er den 1800, men det gjorde meg ikke mer sikker.
3 HCG: Sykehuset hadde destruert den ved uhell, slik at jeg fikk aldri bekreftet stigning.
4 HCG: Håper på svar innen 1-2 dager. (6+6)

Privat ultralyd i dag (7+0) pga jeg klarte ikke vente mer: Fant ikke liv og mente at jeg hadde hatt SA (4+5) .

Planlagt TUL: Mandag som kommer

Konklusjon: IVF klinikken mente at det fortsatt er et lite håp fordi jeg burde ikke sjekket så tidlig, evt. svangerskap utenfor livmoren eller rester.

Jeg har hatt flere ulike symptomer (kvalm,trett, ømme pupper, vondt i hofte/bekken, gråter av ingenting), men nå har jeg nesten mistet håpet. Har holdt på i over 2 uker og vet fortsatt ikke 100% enda. Syns at dette er vanskelig.

Uff så trasig å lese:sorry::sorry::sorry: skjønner godt du blir fortvilt:Heartred:Heartred:Heartred håper du får svar innen kort tid, slippe å gå å undre så lenge:Heartred

Back
Topp