Svar på hcg-prøve..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ifølge siste mens, så er jeg 4+4 idag.. Tok hcg prøve hos legen i går tidlig, fikk svar idag. Den lå på 81 !? Er ikke det veldig lite ? Jeg har jo hatt positive tester siden lørdag! Nå er jeg fryktelig engstelig :( Ba om å få komme å ta en ny i morgen, så får jeg vite mer på mandag :'(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Kanskje du bare er kortere på vei?;). Kan desverre lite om hcg verdier i blodet:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Vet du kjære du.. Du må ikke tenke på den ene målingen.. Du må ta en ny, og se om det er stigning, det er det som betyr noe! Den første verdien er egentlig ubetydelig - for som sagt så betyr ilke tallene så mye bare det er stigning!

Krysser fingra for deg!
Venter selv på svar på min andre hcg prøve ..

Krysser fingrene for deg :) Jeg vet lite om hcg målinger desverre.. :/

Huff, jeg er så forferdelig glad jeg har jordmortime på mandag.. Trenger virkelig en å snakke med for å roe meg litt :'( Er så innmari redd det skal gå galt! Jeg håper jeg bare er er par dager mindre på vei, men synes jo det er rart at jeg da har fått positiv test siden lørdag. Den var riktignok så svak at jeg kunne nesten ikke se den. Jeg skimtet såvidt noe etter å ha vridd å vendt på den i en evighet..
Men det gjør virkelig vondt å være så engstelig :( Men har heldigvis ingen smerter eller blødninger som tilsier at noe skal være galt..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Jeg tror ikke du trenger å engste deg, hvis du ser på en sånn hcgoversikt så ser du at normalen er VELDIG bred.. Jeg hadde bare 41 på min første måling, god stigning til neste og i går så jeg på tidlig UL en liten skatt med hjertet som banket :)

❤️lilleskatt - mai 2013❤️
❤️bittelille - 09.01.15❤️

Huff, jeg er så forferdelig glad jeg har jordmortime på mandag.. Trenger virkelig en å snakke med for å roe meg litt :'( Er så innmari redd det skal gå galt! Jeg håper jeg bare er er par dager mindre på vei, men synes jo det er rart at jeg da har fått positiv test siden lørdag. Den var riktignok så svak at jeg kunne nesten ikke se den. Jeg skimtet såvidt noe etter å ha vridd å vendt på den i en evighet..
Men det gjør virkelig vondt å være så engstelig :( Men har heldigvis ingen smerter eller blødninger som tilsier at noe skal være galt..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Mulig du har skrevet det før, men hvorfor sjekket du hcg? Hvis alt er bra mener jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Fordi jeg har mistet før, og er litt usikker på syklusene mine.. Så kjenner jeg heller ikke så mye symptomer. Så hvis noe går galt ville jeg gjerne vite med en gang, er ikke noe flink til å takle sånt :(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Back
Topp