Svar på hcg-målingen

lillafrue

Glad i forumet
Ringte legen i dag og fikk svaret fra blodprøven jeg tok på tirsdag. Hcg-en ligger på 3000, så de er sikre på at jeg er blitt gravid på nytt og at det ikke henger igjen fra forrige måned. Skal inn for å måle en gang til over helgen, for å sammenligne..

Jeg er helt utafor. Klarer ikke å tro at det skal gå bra. Føler meg ikke gravid, og er veldig deppa..

Måtte bare tømme meg litt.. føler meg så alene..

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg ønsker dere masse lykke til, og at jeg krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen ❤️ og husk at du er så absolutt ikke alene!

Jeg forstår godt at det er vanskelig. Sender deg en god klem.

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg ønsker dere masse lykke til, og at jeg krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen ❤️ og husk at du er så absolutt ikke alene!
Jeg forstår godt at det er vanskelig. Sender deg en god klem.

Takk takk! Veldig deilig å være med i denne gjengen selv om jeg ikke tør være så aktiv enda..

Nå har jeg ganske intense smerter nederst i magen, håper det ikke er noe farlig, men har ikke mye tro på at det skal gå bra..

Jeg har hatt intense smerter i hele svangerskapet hittil om det er noen trøst (er 4+5, og de intense smertene nederst i magen startet vel ca 5-6 dager etter eggløsning) Ikke ta alt av sorger på forskudd, selvom det er tøft. Gi den lille en sjanse ❤️ Finn frem håpet og fighteren! Jeg heier på deg og den lille! Husk at fordet om det gikk dårlig sist, så betyr ikke det at det må gjøre det nå.. Så lenge det fortsatt er håp, så klor deg fast til det! :-) sender deg en stor god klem!

Hcg på 3000 høres veldig bra ut. Hvor langt på vei er du?

Håper smertene er ufarlige. Murrer godt i magen min også.

Vet hvordan du har det i forhold til at du ikke tørr å glede deg ennå men når jeg mistet og ble gravid igjen så valgte jeg å fokusere på det positive og tenke at testen var positive frem til det motsatte var bevist. Og det murrer godt i magen min også og til tider ganske vondt å faktisk. Ønsker deg lykke til og husk at vi er her for å støtte og trøste og heie hverandre frem :-)

Jeg tror alle går med den følelsen i begynnelsen, man blir gjerne en hønemor når barnet er født men jeg har følt jeg har blitt det allerede fra den dagen jeg har funnet ut at jeg har vært gravid og visst jeg ikke har funnet det ut "fort nok" så tenker jeg at oi hva om jeg har spist noe gale eller drukket litt for mye cola eller en cider/øl før positiv test. Men hcg på 3000 høres veldig bra ut da :-) Livmoren skal jo vokse så det skal strekke og gjøre litt vondt :-)

Vet hvordan du har det i forhold til at du ikke tørr å glede deg ennå men når jeg mistet og ble gravid igjen så valgte jeg å fokusere på det positive og tenke at testen var positive frem til det motsatte var bevist. Og det murrer godt i magen min også og til tider ganske vondt å faktisk. Ønsker deg lykke til og husk at vi er her for å støtte og trøste og heie hverandre frem :-)

Jeg gleder meg innimellom, men er fortsatt redd for å miste igjen. Spesielt så lenge jeg ikke er kvalm. Håper det blir litt bedre når jeg passerer uke 7.. Har mistet mellom uke 5 og 7 alle gangene..

Takk! Veldig godt å ha noen andre i samme situasjon å skravle litt med.

Jeg har hatt intense smerter i hele svangerskapet hittil om det er noen trøst (er 4+5, og de intense smertene nederst i magen startet vel ca 5-6 dager etter eggløsning) Ikke ta alt av sorger på forskudd, selvom det er tøft. Gi den lille en sjanse ❤️ Finn frem håpet og fighteren! Jeg heier på deg og den lille! Husk at fordet om det gikk dårlig sist, så betyr ikke det at det må gjøre det nå.. Så lenge det fortsatt er håp, så klor deg fast til det! :-) sender deg en stor god klem!

Takk!;) Jeg har et håp som blir litt sterkere for hver dag som går;)

Smertene har heldigvis roet seg;) Og jeg spotter ikke noe mer;)

Jeg tror alle går med den følelsen i begynnelsen, man blir gjerne en hønemor når barnet er født men jeg har følt jeg har blitt det allerede fra den dagen jeg har funnet ut at jeg har vært gravid og visst jeg ikke har funnet det ut "fort nok" så tenker jeg at oi hva om jeg har spist noe gale eller drukket litt for mye cola eller en cider/øl før positiv test. Men hcg på 3000 høres veldig bra ut da :-) Livmoren skal jo vokse så det skal strekke og gjøre litt vondt :-)

De andre gangene det har gått bra har jeg vært veldig kvalm, men siden jeg ikke er det nå glemmer jeg faktisk er gravid noen ganger Så det endte med spekeskinke uten at jeg tenkte over det før etterpå for noen dager siden. Måtte jobbe hardt med meg selv for å la det gå og ikke klandre meg selv for det i lang tid..

Det er nok en bra ting å være litt hønemor, bare det ikke tar helt av

Takk!;) Jeg har et håp som blir litt sterkere for hver dag som går;)

Smertene har heldigvis roet seg;) Og jeg spotter ikke noe mer;)

De andre gangene det har gått bra har jeg vært veldig kvalm, men siden jeg ikke er det nå glemmer jeg faktisk er gravid noen ganger Så det endte med spekeskinke uten at jeg tenkte over det før etterpå for noen dager siden. Måtte jobbe hardt med meg selv for å la det gå og ikke klandre meg selv for det i lang tid..

Det er nok en bra ting å være litt hønemor, bare det ikke tar helt av
Godt å høre :-)

Føler med deg… Kjenner meg vettaskremt til tider. MYE følelser og tanker for tiden… Om hva som har skjedd før og hva som kan skje osv… Sukk.. ;)

Fikk svar på den andre prøven nå. Økt fra 3000 til 14000 på 6 dager. Kanskje jeg kan begynne å tro på det nå??

Da kan du bare tro i vei <3 når jeg hadde Ma hadde økte det bare fra 4000 til 5000 på tre dager ;-)

Back
Topp