Svar på foreldrepenger

Theeri

Betatt av forumet
Noen som fortsatt ikke har fått svar på søknaden om foreldrepenger? Jeg har termin 28.sept men begynner bli litt stressa for har søkt permisjon fra 1.sept. og det et bare 2 uker til.. [emoji44][emoji85] hvor lenge før fikk dere svar dere som har fått svar?

Jeg går i permisjon i morgen.... Forsatt ikke fått svar. Veldig glad jeg har en arbeidsgiver som betaler lønn for så å kreve tilbake fra NAV så vet jeg hvertfall at lønna kommer

Har du logga inn på nav sine sider eller ringt dem å hørt om de har alt de trenger av informasjon ?:) og sjekka hvor lang behandlingstid det er i din hjemkommune? Hos meg var det 10 uker, fikk svar etter 5 ca

Sjefen min har fortsatt ikke sendt papirene og jeg har termin 15.sep. Alt er bare kaos ift denne søknaden om dagen. I tillegg har sykmeldinga mi kommet i retur, så ingen penger på meg:(

Jeg har ikke fått svar, men ser at jeg sendte inn søknad 21/6, og arbeidsgiver klarte ikke sende inn inntektsopplysninger før 31/7[emoji36]
Jeg får uansett lønn utbetalt fra arbeidsgiver, så dette får være deres problem[emoji13]

Ser jeg er meget glad for å ta på meg ekstra jobben med å samle alle papirer selv, for så og levere dem samlet på nett.
Når jeg hadde alle papirer i orden, fikk jeg svar dagen etterpå.
12 uker i min kommune når jeg søkte..

Var 12 uker behandlingstid her, men fikk svar etter 8 dager. Nå sendte jeg den inn så fort jeg fikk bekreftelse fra jm og kom ferietiden akkurat i forkjøpet. Vet ikke om det har noe å si, men innbilte meg at behandlingstiden på sommeren kan ta litt lenger tid. Jeg får ikke direkte fra arbeidsgiver, så ville ikke ta noen sjanser..

Noen som fortsatt ikke har fått svar på søknaden om foreldrepenger? Jeg har termin 28.sept men begynner bli litt stressa for har søkt permisjon fra 1.sept. og det et bare 2 uker til.. [emoji44][emoji85] hvor lenge før fikk dere svar dere som har fått svar?
Jeg går ut i permisjon nå på fredag, fortsatt ikke fått svar....

Søkte 11.07, men har enda ikke fått svar :/
Vet arbeidsgiver sendte papirene 27.07, og ringte de sist uke for å høre, men enda ikke fått svar [emoji31] behandlingstid her er satt til 12 uke [emoji85][emoji19] kjenne æ blir litt nervøs.

Jeg går ut i permisjon nå på fredag, fortsatt ikke fått svar....
Oi. Ring de?

Jeg ringte selv igår. Fikk en frekk fyr som bare sa at jeg nå sjekke på mine saker på min nav side. Så jo at jeg selvfølgelig har gjort det, men lurte på om det var pga noe manglende papirer el.l. det kunne han ikke svare på [emoji37][emoji34]

Jeg får ikke fra arv.giver. får direkte fra nav så håper jeg får svar snart..

Oi. Ring de?

Jeg ringte selv igår. Fikk en frekk fyr som bare sa at jeg nå sjekke på mine saker på min nav side. Så jo at jeg selvfølgelig har gjort det, men lurte på om det var pga noe manglende papirer el.l. det kunne han ikke svare på [emoji37][emoji34]

Det er 12 uker behandlingstid her jeg bor, det er 9 uker siden jeg sendte inn (ja, jeg var litt for treg...) Skal ringe og purre etter de 12 ukene.

Oi. Ring de?

Jeg får forresten også direkte fra NAV. Har lagt av penger siden jeg visste jeg søkte litt for sent, men likevel irriterende at de har så lang behandlingstid.

Så du skrev det lenger oppe nå. Får ringe å purre litt på de. Druter i om de blir sinna. Bedre å mase litt enn å ikke gjøre det [emoji44]

Jeg søkte 14 juni og fikk brev om at behandlingstiden var 2 måneder. Når jeg ringte nav på mandag og etterlyste svar sa de at jeg måtte se bort i fra brevet jeg hadde fått fordi behandlingstiden var 12 uker, og at nav ikke skulle sendt meg det brevet. :banghead: var visst bare å vente og ringe igjen etter 12 uker ;)

Jeg har gått ut i permisjon og fortsatt ikke fått svar. Irriterende at de ikke gidder å si noe på tlf heller

Jeg søkte 14 juni og fikk brev om at behandlingstiden var 2 måneder. Når jeg ringte nav på mandag og etterlyste svar sa de at jeg måtte se bort i fra brevet jeg hadde fått fordi behandlingstiden var 12 uker, og at nav ikke skulle sendt meg det brevet. :banghead: var visst bare å vente og ringe igjen etter 12 uker ;)
Er det jeg også tenker. For 2 år siden var behandlingstiden her 6 uker, og da fikk jeg svar akkurat på dagen 6 uker etter jeg sendte inn. Så jeg venter til det har gått 12 uker før jeg hiver meg på telefonen.

Back
Topp