Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går ut i permisjon nå på fredag, fortsatt ikke fått svar....Noen som fortsatt ikke har fått svar på søknaden om foreldrepenger? Jeg har termin 28.sept men begynner bli litt stressa for har søkt permisjon fra 1.sept. og det et bare 2 uker til.. [emoji44][emoji85] hvor lenge før fikk dere svar dere som har fått svar?
Oi. Ring de?Jeg går ut i permisjon nå på fredag, fortsatt ikke fått svar....
Det er 12 uker behandlingstid her jeg bor, det er 9 uker siden jeg sendte inn (ja, jeg var litt for treg...) Skal ringe og purre etter de 12 ukene.Oi. Ring de?
Jeg ringte selv igår. Fikk en frekk fyr som bare sa at jeg nå sjekke på mine saker på min nav side. Så jo at jeg selvfølgelig har gjort det, men lurte på om det var pga noe manglende papirer el.l. det kunne han ikke svare på [emoji37][emoji34]
Jeg får ikke fra arv.giver. får direkte fra nav så håper jeg får svar snart..
Jeg får forresten også direkte fra NAV. Har lagt av penger siden jeg visste jeg søkte litt for sent, men likevel irriterende at de har så lang behandlingstid.Oi. Ring de?
Jeg ringte selv igår. Fikk en frekk fyr som bare sa at jeg nå sjekke på mine saker på min nav side. Så jo at jeg selvfølgelig har gjort det, men lurte på om det var pga noe manglende papirer el.l. det kunne han ikke svare på [emoji37][emoji34]
Jeg får ikke fra arv.giver. får direkte fra nav så håper jeg får svar snart..
Hvor lang beh. Tid er det hos deg? Her er det 8 tror jeg det var... søkte for 6 uker siden caJeg får forresten også direkte fra NAV. Har lagt av penger siden jeg visste jeg søkte litt for sent, men likevel irriterende at de har så lang behandlingstid.
var visst bare å vente og ringe igjen etter 12 uker Når søkte du? Og hva er beh. tiden hos deg?Jeg har også termin 28.sept. Fikk svar forrige uke![]()
Er det jeg også tenker. For 2 år siden var behandlingstiden her 6 uker, og da fikk jeg svar akkurat på dagen 6 uker etter jeg sendte inn. Så jeg venter til det har gått 12 uker før jeg hiver meg på telefonen.Jeg søkte 14 juni og fikk brev om at behandlingstiden var 2 måneder. Når jeg ringte nav på mandag og etterlyste svar sa de at jeg måtte se bort i fra brevet jeg hadde fått fordi behandlingstiden var 12 uker, og at nav ikke skulle sendt meg det brevet.var visst bare å vente og ringe igjen etter 12 uker
![]()