Svar på blodprøve

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg fikk svar på blodprøven i dag, og den viste at hcg nivået mitt er fallende. Sånn jeg har skjønt det er jo det sånn hcg fungerer: "Produksjonen av hCG starter altså ved befruktningstidspunkt og stiger mot et maksimum i svangerskapsuke 8-10. I de neste 10 ukene faller produksjonen med ca. 80%". Så sånn sett var blodprøven egentlig liten vits, men pga mye blødninger fikk jeg time til ul dagen før jeg skal på Riksen og ta fosterdiagnostikk.
Jeg målte på fredag 11+0 og mandag 11+3...
Første prøve var på 75 000, den andre sa hun ikke noe om, bare "fallende", så den er også godt innafor i forhold til nivåer.

Vet ikke helt hvor jeg vil ned dette, men fy søren så irriterende at de måler hcg så sent, det skaper bare usikkerhet:shifty:
 
Sniker! Dersom du nå går og er redd og usikker, er det ikke bedre å bestille en privat UL time?
Hvis det er en stund til du har de andre timene? :)
 
Sniker! Dersom du nå går og er redd og usikker, er det ikke bedre å bestille en privat UL time?
Hvis det er en stund til du har de andre timene? :)
Er bare en uke til timen, neste onsdag, så det går nok greit:) Er dessverre ikke "bare" å bestille time til privat ul for alle, jeg har ikke råd til det denne mnd:wtf:
 
De burde jo heller henvist til UL enn å ta blodprøve så sent i svangerskapet. Er det i uke 4-8 så er det forståelig med blodprøve, men etter det er det jo lite vits… håper alt likevel er i skjønneste orden :)
 
De burde jo heller henvist til UL enn å ta blodprøve så sent i svangerskapet. Er det i uke 4-8 så er det forståelig med blodprøve, men etter det er det jo lite vits… håper alt likevel er i skjønneste orden :)
Jeg er jo temmelig sikker på at alt er i orden, men ja, det er merkelig å ta blodprøver så sent når det er strengt tatt bortkastet tido_O
Får bare holde meg opptatt den neste uka så tiden går fort:rolleyes:
 
Håper alt har gått bra :)
 
Fortsatt en liten uke til jeg får svar på det, men når jeg var gravid med de to andre blødde jeg til uke 12 og 14, i dag er jeg 12 uker og har ikke blødd på noen dager. Så jeg er egentlig ikke bekymret, ser bare på det som at jeg får mulighet til å se reka to ganger neste uke:Heartred
 
I dag var vi på ul og fikk se en sprellende liten baby:Heartred Jeg sier 12+5, målt til 12+4, men h*n ville ikke rette seg helt ut, så tenker vi sier spot on der:D Nå gleder vi oss til fosterdiagnostikk i morgen:Heartred

Blødninger er tydeligvis min måte og ha et normalt svangerskap på...
 
I dag var vi på ul og fikk se en sprellende liten baby:Heartred Jeg sier 12+5, målt til 12+4, men h*n ville ikke rette seg helt ut, så tenker vi sier spot on der:D Nå gleder vi oss til fosterdiagnostikk i morgen:Heartred

Blødninger er tydeligvis min måte og ha et normalt svangerskap på...
Så fantastisk å høre! Gratulerer :hello2 vi har også fosterdiagnostikk i morgen på Ullevål. Så spennende!!
 
Back
Topp