Svar på blodprøve :)

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Da har jeg ringt legen og hørt resultatet av blodprøven forrige fredag. HCG- nivået lå på 597 :)

Flere som har tatt blodprøve og vil dele resultatet?

Da har jeg ringt legen og hørt resultatet av blodprøven forrige fredag. HCG- nivået lå på 597 :)

Flere som har tatt blodprøve og vil dele resultatet?
Tok blodprøve forrige mandag (var da 4+5), den var på 1700:) Tok en ny på fredag da jeg var 5+2, har ikke fått svar på den ennå men krysser fingrene for god stigning:p

Hvor langt var du når du tok prøven?

Tok blodprøve forrige mandag (var da 4+5), den var på 1700:) Tok en ny på fredag da jeg var 5+2, har ikke fått svar på den ennå men krysser fingrene for god stigning:p

Oi det var mye i forhold til meg! Er det normalt? Hehe.. gratulerer, og krysser fingre :)

Jeg var å tok blodprøve i dag, regner med svar i morgen:)

Oi det var mye i forhold til meg! Er det normalt? Hehe.. gratulerer, og krysser fingre :)
Ehh vet ikke? Fikk bare sms fra legen om resultatet og at det var en fin verdi for den lengden i svangerskapet jeg er. Så jeg håper den er som den skal være....er vel store variasjoner på dette med HCG:)

Du får oppdatere hva du fikk 5+2 når svaret foreligger;)

Var 5+2

Jeg tok blodprøve i dag, fikk beskjed om at jeg skulle få vite resultatet på torsdsg..lenge til

Da fikk jeg svaret på prøven jeg tok fredag: Den var på 7100:) Var da 5+2.

Er så lettet, det har steget fra 1700 til 7100 på fire dager og det er jo akkurat som det skal være:p
Sist da det gikk galt var jeg aldri over 1800...

Da fikk jeg svaret på prøven jeg tok fredag: Den var på 7100:) Var da 5+2.

Er så lettet, det har steget fra 1700 til 7100 på fire dager og det er jo akkurat som det skal være:p
Sist da det gikk galt var jeg aldri over 1800...

Så bra:D Må være en deilig følelse!!!

Tok blodprøve på Onsdag da var jeg 4+1, og den var på 882. Skal ta en ny idag! Utrolig spent på stigningen altså..:nailbiting: Det med hcg er visst veldig individuelt har jeg skjønt. Og alle produserer ulik mengde. Det har ikke noe å si på om det går bra eller dårlig. Det er stigningen de ser på :)

Tok blodprøve på Onsdag da var jeg 4+1, og den var på 882. Skal ta en ny idag! Utrolig spent på stigningen altså..:nailbiting: Det med hcg er visst veldig individuelt har jeg skjønt. Og alle produserer ulik mengde. Det har ikke noe å si på om det går bra eller dårlig. Det er stigningen de ser på :)
Stigningen er viktigst :) jeg hadde bare 143 på dag 4+2. Men den hadde steget godt på sist blodprøve. Det er jo og vanskelig å si når egget festet seg og begynte å produsere hcg. Lykke til med ny test! Håper den har mangedobblet seg :D

Jeg tok prøve på mandag, som var på så lite som 29 (3+4), og igjen på torsdag som var 66 (4+0). Ikke dobling på 2 døgn, men har lest 2-3 døgn er normalt? Satser på det

Jeg tok prøve på mandag, som var på så lite som 29 (3+4), og igjen på torsdag som var 66 (4+0). Ikke dobling på 2 døgn, men har lest 2-3 døgn er normalt? Satser på det
Oi det var lite, men du var jo ikke så langt på vei, så det er kanskje normalt. Får krysse fingra :)

Da fikk jeg endelig svar på min blodprøve for en uke siden (var da 5+2), resultatet var 13.612. Så er ingen tvil om graviditet hvertfall:p

Da har jeg endelig fått resultatet på den siste blodprøven!! :D Første var på 882 (4+1), og den andre var på 1950 (4+3)! Jeg ser det er ganske grei stigning så det må jo være bra?

Da har jeg endelig fått resultatet på den siste blodprøven!! :D Første var på 882 (4+1), og den andre var på 1950 (4+3)! Jeg ser det er ganske grei stigning så det må jo være bra?

Back
Topp