Da har jeg ringt legen og hørt resultatet av blodprøven forrige fredag. HCG- nivået lå på 597
Flere som har tatt blodprøve og vil dele resultatet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok blodprøve forrige mandag (var da 4+5), den var på 1700Da har jeg ringt legen og hørt resultatet av blodprøven forrige fredag. HCG- nivået lå på 597
Oi det var mye i forhold til meg! Er det normalt? Hehe.. gratulerer, og krysser fingreTok blodprøve forrige mandag (var da 4+5), den var på 1700Tok en ny på fredag da jeg var 5+2, har ikke fått svar på den ennå men krysser fingrene for god stigning
Hvor langt var du når du tok prøven?
Ehh vet ikke? Fikk bare sms fra legen om resultatet og at det var en fin verdi for den lengden i svangerskapet jeg er. Så jeg håper den er som den skal være....er vel store variasjoner på dette med HCGOi det var mye i forhold til meg! Er det normalt? Hehe.. gratulerer, og krysser fingre![]()
Tok blodprøve forrige mandag (var da 4+5), den var på 1700Tok en ny på fredag da jeg var 5+2, har ikke fått svar på den ennå men krysser fingrene for god stigning
Var 5+2Tok blodprøve forrige mandag (var da 4+5), den var på 1700Tok en ny på fredag da jeg var 5+2, har ikke fått svar på den ennå men krysser fingrene for god stigning
Skal gjøre detDu får oppdatere hva du fikk 5+2 når svaret foreligger![]()
Da fikk jeg svaret på prøven jeg tok fredag: Den var på 7100Var da 5+2.
Er så lettet, det har steget fra 1700 til 7100 på fire dager og det er jo akkurat som det skal være
Sist da det gikk galt var jeg aldri over 1800...
Det med hcg er visst veldig individuelt har jeg skjønt. Og alle produserer ulik mengde. Det har ikke noe å si på om det går bra eller dårlig. Det er stigningen de ser på Stigningen er viktigstTok blodprøve på Onsdag da var jeg 4+1, og den var på 882. Skal ta en ny idag! Utrolig spent på stigningen altså..Det med hcg er visst veldig individuelt har jeg skjønt. Og alle produserer ulik mengde. Det har ikke noe å si på om det går bra eller dårlig. Det er stigningen de ser på
![]()
Oi det var lite, men du var jo ikke så langt på vei, så det er kanskje normalt. Får krysse fingraJeg tok prøve på mandag, som var på så lite som 29 (3+4), og igjen på torsdag som var 66 (4+0). Ikke dobling på 2 døgn, men har lest 2-3 døgn er normalt? Satser på det
Ja det er innafor detDa har jeg endelig fått resultatet på den siste blodprøven!!Første var på 882 (4+1), og den andre var på 1950 (4+3)! Jeg ser det er ganske grei stigning så det må jo være bra?