Svar fra Riksen

Linni

Forumet er livet
VIP
Ja da har vi vært inne på Riksen i dag og fått vite litt.
Kan si det sånt at det ikke bare var positivt [&o]

Ole Martin har 10 på målingen me sureoppstøt og det skal ligge under 4 så han hadde store problem sa legen. Hu trodde han ikke ville ha så mye etter så vi har forklart hvordan Ole Martin er.

Siden Ole Martin har hatt så mye så er risikonen veldig stor for at han kan dø under en oprasjon [:(][:(][:(]
Hun skal snakke me anesesilegen men hadde ikke fått gjort det enda.
Sier de at det er greit så slipper vi å ta den men da må han gå mest sannsynlig på medisiner resten av live. Men sier de han må opere så tror vi ikke vi slipper unna. Siden han skal ta beinoprasjonen.

Men heller det en å operer han.
Vi kan få sikkert svar fra 2 uker til 8 uker. Får ikke legen tak i den andre legen innen neste uke blir hu borte 6 uker etter det.

Trøsteklem - dere er så sterke Linni!!
Dette skal gå bra!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Trøsteklem - dere er så sterke Linni!!
Dette skal gå bra!

Signerer!

stå på og husk at vi er her for dere og tenker på dere!

Stor klem til dere linni. Jeg synes ufattelig synd på dere som må igjennom alt dette. Men dere må være noen av de sterkeste menneskene jeg kjenner som takler det så godt. Lykke til med leger og eventuelle operasjoner. Dere må holde oss oppdaterte på hvordan det grå med Ole Martin. Sender masse klemmer til dere.

Huff da lille venn. Jeg sender mange gode klemmer deres vei og håper at ting ordner dere.
Bare si ifra hvis du syntes jeg ikke har rett til det, men føler lissom at jeg kjenner dere litt og derfor blir jeg litt lei meg nå.
Tvinner tomler for den vakre gutten din jeg.

Klemmer

Dere er meg virkelig noen sterke og tøffe foreldre dere![:)]
Sende dere mange lykkeønskninger,og trøstende klemmer...
Håper dere får svar før ho legen tar ferie da!

Næmmen stakkar liten da!!![:(]
Alt han OG dere må gjennom asså...dere er utrolig sterke som
takler det så bra! Håper av hele mitt hjerte at ting går deres vei
videre!
Stooooor klem!

Back
Topp