Svar etter MR

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Hei.
Eg var på MR idag. Og etterpå gløymte eg å spørre kor lang tid det ville ta før eg fekk svar og evt om dei i det heile tatt gir beskjed dersom det er normale funn?

Nokon her som har tatt MR og kan svare meg?

Tok 3-4 uker før jeg fikk svar :-/ Jeg hadde uansett legetime da, og da fikk jeg beskjed om at alt var fint. Regner med du får beskjed, men kanskje du kan ringe og spørre i morgen?

Har tatt alt fra en uke til en mnd på meg. Spørs hvor jeg har tatt det. Normalt har det tatt en uke.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har ringt de ca 1 uke etter og fått svar da. Ellers sender de det vel til legen din så du kan ringe dit, mener de gjorde det for meg den ene gangen ihvertfall.

Tok 3-4 uker før jeg fikk svar :-/ Jeg hadde uansett legetime da, og da fikk jeg beskjed om at alt var fint. Regner med du får beskjed, men kanskje du kan ringe og spørre i morgen?

Venter med å ringe, rekna med eg vil få svar før eller seinare. :) Vil ikkje virke masete. :P

Men når eg la meg på MR maskina så var det kun ein lege der, men når eg kom ut fra maskina var det to.. Da fekk eg litt småhetta.. :O

De sendte resultat til min fastlege i løpet av noen dager. Kommer nok gjerne an på hvor mye de har å gjøre :)

Min yngste datter har tatt en del mr i fjor, der fikk vi svar etter en ukes tid i posten. De hadde ringt før om de hadde sett noe. Eldste sønnen hadde MR i går, og fikk da svar igjen at det tar en ukes tid +.

Det er flere leger som skal studere bildene før en får svar på mr, så det tar litt tid :)

Da storebror tok mr av beina sine i fjor tok det 3 uker før vi fikk noe svar, men når jeg tok mr av ryggen min for 6 mnd siden fikk jeg svar etter 4 dager.

Back
Topp