Nærmeste jeg kommer må være turkis..Faktisk
Har du lilla bukse?
Gleder du deg til kl 12?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nærmeste jeg kommer må være turkis..Faktisk
Har du lilla bukse?
Nærmeste jeg kommer må være turkis..
Gleder du deg til kl 12?![]()
Ikke enda, men har kokt egg, så mannen smører skiver til meg nå=)Litt
Har du spist i dag?
Hun er sprell våken og ligger på stellebordetIkke enda, men har kokt egg, så mannen smører skiver til meg nå=)
Er barnet/barna dine våkne nå?
Ikke enda, viktigere å skravleHun er sprell våken og ligger på stellebordetluurer meg til å skrive litt mens hun bæsjer...
Har du dusjet i dag?
har treIkke enda, viktigere å skravle
Har du en orkide i hus?
Egentlig, men veldig dårlig på å få dem til å overleve.. Har greid å holde liv i en orkide siden påske og en grønnsplante i 3 år, men det er alt jeg har i hushar tre
Er du glad i blomster?
Egentlig, men veldig dårlig på å få dem til å overleve.. Har greid å holde liv i en orkide siden påske og en grønnsplante i 3 år, men det er alt jeg har i hus
Har du smarttelefon?
Ikke enda...Jeg har en iPhone som jeg ikke kan leve uten.
Er du gift?
Det har jeg ikke.Ikke enda...
Har du mor/datter-lampe?
Strikker en genser til snuppa.. Har drevet på siden vinterferien.. MÅ bli ferdig snart.. Den er passe til høsten, da, så det ordner seg nokDet har jeg ikke.
Har du noen hibbyprosjekter på gang?
Det gjør jeg!Strikker en genser til snuppa.. Har drevet på siden vinterferien.. MÅ bli ferdig snart.. Den er passe til høsten, da, så det ordner seg nok
Liker du egg?
Mange forskjellige!Det gjør jeg!
Hvilken farge har håndkleene i huset?
Selvfølgelig.. Det er Dani meget streng påMange forskjellige!
Har du egen plass rundt bordet?
Bare på sommerenSelvfølgelig.. Det er Dani meget streng på
Liker du å være ute i regn?
Helt klartBare på sommeren
Liker du å hoppe i sølepytter
tar heller flyHelt klartEr så barnslig at jeg får latterkule om jeg hopper i en sølepytt så det spruter på mannen
Liker du å ta tog?