Løvebrøl Gift med forumet 9 Mai 2013 #883 kanskje bo i utlandet når jeg blir pensjonist skal du på kino i helga?
Pappesken Hanne Caroline Moen 9 Mai 2013 #889 Jeg er veldig glad i å lage mat, men ikke veldig flink Strikke selv eller lar andre strikke ?
Løvebrøl Gift med forumet 9 Mai 2013 #897 det har jeg gjort til nå men jeg skal slutte med å vaske bhene mine slik. har du farget klær?
AinaPaina September 2013 <3 9 Mai 2013 #898 liker farger. har litt av alt liker du best trange eller løse klær?
Pappesken Hanne Caroline Moen 9 Mai 2013 #899 Jeg liker best løse klær, så kjøper gensere i litt større størelser Liker du best å gå i olabukse eller joggebukse ? =)
Jeg liker best løse klær, så kjøper gensere i litt større størelser Liker du best å gå i olabukse eller joggebukse ? =)
AinaPaina September 2013 <3 9 Mai 2013 #900 jeg foretrekker joggiser men kler meg i olabukser for mannens skyld.. han er mer opptatt av slikt enn jeg liker du best å gå i mørkt tøy?
jeg foretrekker joggiser men kler meg i olabukser for mannens skyld.. han er mer opptatt av slikt enn jeg liker du best å gå i mørkt tøy?