Svangerskapsvitaminer?

Å nei :confused: er det fordi de er så store?

Tror ikke det er størrelsen, er vel heller noe av det som er i dem. Men foreløpig holder de seg i alle fall nede, så da er det greit. Med minsten spydde jeg hver gang jeg tok dem. Festlig når det som kommer opp ser ut som blod pga. fargen på tablettene.:yuck:

Må man? :eek: Må vel snakke med legen om det, tror jeg :D
Hvis du ser på sidene til helsedirektoratet står det noe om jod i kosten, og om man bør ta tilskudd. Melk og yoghurt og brunost inneholder en del jod, det gjør også hvit fisk. Så om en trenger tilskudd kommer litt ann på kostholdet

Hvis du ser på sidene til helsedirektoratet står det noe om jod i kosten, og om man bør ta tilskudd. Melk og yoghurt og brunost inneholder en del jod, det gjør også hvit fisk. Så om en trenger tilskudd kommer litt ann på kostholdet
Takk for svar :) kan ikke huske at jeg forholdt meg til det sist, men skal lese om det :)

Jeg tok fra før av ganske mye forskjellig tilskudd pga IBS. I tillegg er det mye i det jeg spiser til frokost. Har kjøpt jod i tillegg siden jeg sjelden drikker melk/får i meg meieriprodukter. Har ikke orket å kjøpe egne for gravide da jeg ser det er nok i det jeg tar:)

Back
Topp