Svangerskapspermisjon

AttpåSkatt2018

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Julikulene 2020
Flere her som må ta ut det?
Jeg jobber som sykepleier ved et psykiatrisk akuttmottak, og kan derfor ikke jobbe svangerskapet gjennom.... vanskelig med tilrettelegging der....
lurer fælt på hva jeg skal bruke tida mi til... regner med å jobbe ut året. Akkurat nå kunne jeg sovet døgnet rundt, men av erfaring er jeg full av energi etter første trimester
 
Flere her som må ta ut det?
Jeg jobber som sykepleier ved et psykiatrisk akuttmottak, og kan derfor ikke jobbe svangerskapet gjennom.... vanskelig med tilrettelegging der....
lurer fælt på hva jeg skal bruke tida mi til... regner med å jobbe ut året. Akkurat nå kunne jeg sovet døgnet rundt, men av erfaring er jeg full av energi etter første trimester
Jeg må nok ta ut det...Jobber på forsterket skjermet enhet og er heller ikke veldig lett m tilrettelegging...forrige svangerskap fikk jeg "fri" fra kvelds- og helgejobbing da vi var nedsatt bemanning,men jobbet fortsatt dagtid...spennende å se denne ganga...:)
 
Åh, heldigvis ikke :p Jeg er ikke god på å gå hjemme:hilarious:
Men det gjelder vel å finne aktiviteter for dagen. Tur, håndarbeid...andre interesser :) Håper du får tiden til å gå :D
 
Forrige gang ble til at jeg la meg sent, sto opp sent
. Så mye serier, kjedet meg. Men gikk masse tur, brukte god tid på mat og lage bra mat. Gikk på kafe. Lese. Trening(?). Lære et nytt språk. :) Gruer meg selv da min jobb er vanskelig, nesten umulig å tilrettelegge. :)

Pusse opp? Male ? :p
 
Forrige gang ble til at jeg la meg sent, sto opp sent
. Så mye serier, kjedet meg. Men gikk masse tur, brukte god tid på mat og lage bra mat. Gikk på kafe. Lese. Trening(?). Lære et nytt språk. :) Gruer meg selv da min jobb er vanskelig, nesten umulig å tilrettelegge. :)

Pusse opp? Male ? :p
Holder på å pusse opp trappa her...holder aktiviteten i gang hvertfall...(trapp fra 1-3 etasje...litt av en jobb;))
 
Jeg vet ikke om jeg trenger det enda, har litt nye og mer krevende brukere enn før. Om jeg må tidligere i permisjon så har jeg mer enn nok å ta meg til med to barn fra før og et nylig kjøpt hus :p
 
Slipper nok det om helsa holder, er lærer, så tilrettelegging er delvis mulig. Sist ble jeg 50%sykemeldt fra ca 6-7. mnd pga bekkenløsning.
 
Back
Topp