MN92
Andre møte med forumet
Jeg jobber vanligvis 100% innen psykiatri med brukere som kan utagere. Frem til 31.08 klarer arbeidsgiver og omplassere meg slik at jeg kan fortsette å jobbe fullt. Men fra 01.09 klarer de kun å omplassere meg i 50% stilling på bruker som er trygg og ikke utagerer. Når bør jeg sende søknad om svangerskapspenger? Alt nå? Noen som har erfaring med den prosessen? Kan jeg risikere avslag på en slik søknad?
Grunnen til tilretteleggingsbehov er jo voldsrisiko om jeg skal fortsette på den avdelingen jeg hører til på. Og omplassering i 100% stilling har dem som sagt kun fått til frem til 31.08. Fra da av kommer det andre tilbake fra permisjon som har krav på sin egen stilling. Dermed ikke plass til meg i 100% med mindre jeg kunne gått tilbake til den brukeren med moderat voldsrisiko...
Grunnen til tilretteleggingsbehov er jo voldsrisiko om jeg skal fortsette på den avdelingen jeg hører til på. Og omplassering i 100% stilling har dem som sagt kun fått til frem til 31.08. Fra da av kommer det andre tilbake fra permisjon som har krav på sin egen stilling. Dermed ikke plass til meg i 100% med mindre jeg kunne gått tilbake til den brukeren med moderat voldsrisiko...