Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da kanskje det er lurt å bli sykemeldt. Man får bare svangerskapspenger om jobben er skadelig for mor eller barn. Ikke når man ikke orker å jobbe. Da må man sykemeldes. Du må jo nesten bare se hva du vil og orkerAha
Problemet som jeg tror er på jobb er at de tenker at jeg skal være skyggen. Jobber med klienter- og skal ikke være i samme rom som de- så 70% av jobben min er jo borte der. Må høre med legen- for kjenner helt ærlig- at dersom jeg kun skal flytte papirer og koke kaffe på jobb- så har jeg det bedre hjemme og mer og gjøre hjemme da vi skal totalrenovere hus frem til juli :-/
Ja da kanskje det er lurt å bli sykemeldt. Man får bare svangerskapspenger om jobben er skadelig for mor eller barn. Ikke når man ikke orker å jobbe. Da må man sykemeldes. Du må jo nesten bare se hva du vil og orker
Jordmor snakket til meg om svangerskapspenger idag, og forsto det som at jeg kunne få delvis svangerskapspenger, og delvis jobb, for å slippe å være delvis sykemeldt og miste rettigheter