Er det det man bør få om man ikke kan være på jobb på grunn av farlig arbeidsmiljø?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du kvalifiserer til svangerskapspenger da jaJeg jobber som lærer på en barneskole. Ble i går innlagt på grunn av slag i magen fra en elev. Jeg er tatt ut av den klassen eleven går i, men vi befinner oss likevel i samme område av bygget når jeg har "min" klasse. I hår skulle han bare passere meg i gangen og drylte knyttneven midt i magen på meg. Ble en liten blødning, men etter et døgns observasjon virker det som det ble med skrekken. Rektor er usikker på om hun kan tilrettelegge mer for å holde meg trygg fra den eleven det gjelder
Jeg jobber som lærer på en barneskole. Ble i går innlagt på grunn av slag i magen fra en elev. Jeg er tatt ut av den klassen eleven går i, men vi befinner oss likevel i samme område av bygget når jeg har "min" klasse. I hår skulle han bare passere meg i gangen og drylte knyttneven midt i magen på meg. Ble en liten blødning, men etter et døgns observasjon virker det som det ble med skrekken. Rektor er usikker på om hun kan tilrettelegge mer for å holde meg trygg fra den eleven det gjelder
Shit! Så utrolig skummelt. Du er jo nødt til å ha krav på svangerskapspenger. Noe annet ville vært rart.Jeg jobber som lærer på en barneskole. Ble i går innlagt på grunn av slag i magen fra en elev. Jeg er tatt ut av den klassen eleven går i, men vi befinner oss likevel i samme område av bygget når jeg har "min" klasse. I hår skulle han bare passere meg i gangen og drylte knyttneven midt i magen på meg. Ble en liten blødning, men etter et døgns observasjon virker det som det ble med skrekken. Rektor er usikker på om hun kan tilrettelegge mer for å holde meg trygg fra den eleven det gjelder
Vil da tro dette kvalifiserer for svangerskapspenger ja. Godt å høre at alt ser ut til å være bra.Jeg jobber som lærer på en barneskole. Ble i går innlagt på grunn av slag i magen fra en elev. Jeg er tatt ut av den klassen eleven går i, men vi befinner oss likevel i samme område av bygget når jeg har "min" klasse. I hår skulle han bare passere meg i gangen og drylte knyttneven midt i magen på meg. Ble en liten blødning, men etter et døgns observasjon virker det som det ble med skrekken. Rektor er usikker på om hun kan tilrettelegge mer for å holde meg trygg fra den eleven det gjelder
Skal til fastlegen i morgen, og sjefen er veldig enig i at jeg ikke skal tilbakeVil da tro dette kvalifiserer for svangerskapspenger ja. Godt å høre at alt ser ut til å være bra.
Arbeidsgiveren må jo skrive under på papirene at det ikke er mulighet for tilrettelegging også. Ville snakket med jm eller lege så snart som mulig ang dette.