Svangerskapspenger

Tweety

Mammalykke
Ååårrhhh! Blir sprø av denne ventetiden. Dere som går på dette... Hvor lang behandlingstid brukte nav på deres søknad?
Her har det snart gått 6 uker, de har sendt purring på saksbehandler og alle papir skal være i orden. Sykt stressende å ikke vite om søknaden blir godkjent. Har jo ikke jobbet disse 6 ukene. Får ikke søkt foreldrepenger heller før dette er i orden. Dagens frustrasjon:p

Søknad mottatt 01/03, fikk brev om godkjenning 19/04. Så nesten 2 mnd (som er siste frist for NAV) :-) Burde være i orden hos deg snart!

Sendte inn før påske. Fikk brev på fredag om godkjent.

Ååårrhhh! Blir sprø av denne ventetiden. Dere som går på dette... Hvor lang behandlingstid brukte nav på deres søknad?
Her har det snart gått 6 uker, de har sendt purring på saksbehandler og alle papir skal være i orden. Sykt stressende å ikke vite om søknaden blir godkjent. Har jo ikke jobbet disse 6 ukene. Får ikke søkt foreldrepenger heller før dette er i orden. Dagens frustrasjon:p

Vet hvordan det er, akkurat vært igjennom det selv. Behandlingstid på 6 uker. Jeg sendte inn søknad som de fikk 7/3. Begynte å mase selv, og fikk vite at de manglet papirer... Fikset det rimelig kjapt. Fikk brev i dag som var datert 20/4 om godkjennelse, og penger utbetalt samme dag. Så det er nok snart i orden for deg også :)

Inntil 8 uker har jeg hørt vært nevnt her jeg bor...

Sendte dere inn søknad selv eller var det noe legen fikset for dere? Legen min sa sist at hun skulle sende noe til nav om at hun heller syns jeg skulle gå over til svangerskapspenger, og at nav da skulle kontakte meg ang. dette. Men jeg har ikke hørt noen ting fra nav... Legen sa dette forrige mandag.

Her er det 6 ukers behandlingstid, og det er på fredag. Tviler sterkt på at den er ferdig behandlet til da. Får vell purre en gang til:p

Sendte dere inn søknad selv eller var det noe legen fikset for dere? Legen min sa sist at hun skulle sende noe til nav om at hun heller syns jeg skulle gå over til svangerskapspenger, og at nav da skulle kontakte meg ang. dette. Men jeg har ikke hørt noen ting fra nav... Legen sa dette forrige mandag.

Arbeidsgiver og jordmor skrev under på det de skulle og så sendte jeg inn søknaden selv. Ville kanskje tatt en telefon til legen igjen for å høre om hun har gjort det. Mulig det har gått i glemmeboken for hun:) eller så kan det hende hun har sendt inn noe også. Men siden nav har lang behandlingstid så er det ikke sikkert du hører noe fra de før de har fått behandlet saken din

Back
Topp